Η AMG 4 Door Coupe 63 S+ 4MATIC είναι ένα από τα πιο δυνατά (640 ίπποι) και πιο γρήγορα (0-100 χλμ./ ώρα σε 3,2 δεύτερα) στη γκάμα της Mercedes. Επειδή όμως τα νούμερα αυτά δεν ικανοποιούν τους πάντες αναλαμβάνουν για τα περαιτέρω οι βελτιωτές.
Η Brabus είναι μια από τις πιο γνωστές εταιρείες βελτιώσεων για τα μοντέλα της Mercedes και έτσι με βάση την τετράθυρη GT 63 S+ καταλήγει στην δική της κορυφαία εκδοχή. Την οποία παραδοσιακά ονομάζει Rocket και βέβαια κάνει τα πάντα για να δικαιολογήσει τη συγκεκριμένη επωνυμία.
Έτσι ξεκινά με την αύξηση της χωρητικότητας του bi- turbo V8 από τα 4.000 στα 4.500 κυβικά, ενώ στη συνέχεια αλλάζει, μεταξύ άλλων, πιστόνια, εκκεντροφόρους, κεντρική μονάδα ελέγχου και βέβαια τουρμπίνες που ανεβάζουν την πίεση υπερπλήρωσης μέχρι τα 1,4 bar. Ίδια δεν έχει μείνει ούτε η εξάτμιση, για χάρη και του ήχου που γίνεται σε κάποιες περιπτώσεις εκκωφαντικός.
Μετά από όλες αυτές τις επεμβάσεις οι ενδείξεις στο δυναμόμετρο είναι 900 ίπποι και 1.250 Nm, που όμως στην πράξη περιορίζονται, για λόγους αξιοπιστίας και προκειμένου να μην καταστραφεί όλη η μετάδοση στην πρώτη εκκίνηση, στα 1.050 Nm.
Όταν η απόδοση ακολουθεί την ανιούσα το 0-100 χλμ./ ώρα παίρνει την κατιούσα και εδώ ολοκληρώνεται σε μόλις 2,8 δεύτερα. Σε 9,7 δεύτερα η Brabus Rocket 900 έχει φτάσει στα 200 χλμ./ ώρα και σε 23,9 δεύτερα τα 300, για να σταματήσει την επιτάχυνσή της όταν η ένδειξη στο κοντέρ της έχει φτάσει τα 330 χλμ./ ώρα.
Και μιας και οι 900 ίπποι και οι επιδόσεις πρέπει να γίνονται από όλους αντιληπτοί και όχι μόνο από τον οδηγό η Brabus εξέλιξε και ένα εντυπωσιακό κιτ για το αμάξωμα. Με φουσκωμένα φτερά που αυξάνουν το συνολικό πλάτος κατά 78 χιλιοστά με πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα και με ζάντες 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω.
Φυσικά όλα αυτά έχουν αντίκτυπο και στην τελική τιμή. Η οποία προ φόρων έχει ανέβει, στη Γερμανία, στις 427.000 ευρώ, αλλά μάλλον δεν θα δυσκολέψει τη Brabus να βρει αγοραστές για τις μόλις 10 Rocket GT 4Door Coupe 900 που θα κατασκευάσει.
Πηγή