Πριν καν παρουσιάσει επισήμως την εκπληκτική R18 τον περασμένο Απρίλιο, η BMW είχε ξεκινήσει ήδη τις προωθητικές ενέργειες, παραγγέλνοντας σε μια σειρά από τα μεγαλύτερα ονόματα της custom σκηνής τις δικές τους ματιές πάνω στη νεο-ρετρό μηχανή.
Η BMW Motorrad ήταν τόσο ικανοποιημένη με όλα αυτά που παρήγγειλε επισήμως στην καλιφορνέζικη Roland Sands Design μια αγωνιστική drag εκδοχή της R18 με νίτρο. Και το αποτέλεσμα το ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα.
«Dragster» τη λέει η RSD και ο θηριώδης αερόψυκτος κινητήρας των 1.802 κυβικών και των 90 αλόγων της R18 κάθεται τώρα σε custom χειροποίητο πλαίσιο, εφοδιασμένο με καλούδια από την R9T.
Η σέλα ακολούθησε τα παραδοσιακά μονοπάτια των drag αγώνων, την ίδια ώρα που το ντεπόζιτο απέκτησε δερμάτινο μαξιλαράκι για τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση του αναβάτη.
Εσωτερική δουλειά της RSD είναι και οι ζάντες, τυλιγμένες σε drag ελαστικά Dunlop, αλλά και το σύστημα εξάτμισης.
Ο περίφημος σχεδιαστής Roland Sands το έκανε ξανά το θαύμα του, διατηρώντας την απαράμιλλη αισθητική της μηχανής, κάνοντάς τη όμως κάτι ολότελα καινούριο…