Εδώ και καιρό είναι γνωστό πως η Mercedes θα αντικαταστήσει στη διάδοχο της AMG C 63 -η οποία θα ονομάζεται εκτός απροόπτου C 43- τον V8 από έναν καινούργιο τετρακύλινδρο 2.000 κυβικών. O οποίος θα είναι μέρος ενός plug-in υβριδικού συστήματος πρόωσης, ενώ θα έχει και ηλεκτρικά turbo.

Αυτό σημαίνει πως από στον άξονα του συμπιεστή θα υπάρχει ένας κινητήρας 48V που θα διατηρεί ψηλά τις στροφές ακόμα και όταν η ροή των καυσαερίων είναι περιορισμένη. Με τον τρόπο αυτό η υστέρηση στην απόκριση, το γνωστό turbo lag, εξαλείφεται.


Πηγή