Ο κινητήρας που τροφοδοτείται με νερό έχει υπάρξει το άγιο δισκοπότηρο της αυτοκίνησης ήδη από την εποχή του ατμού, η ιδέα φαίνεται όμως να έχει ξεχαστεί εντελώς τώρα με την άνοδο της ηλεκτροκίνησης.
Γι’ αυτό και η Yamaha προσέλαβε τον σχεδιαστή Maxime Lefebvre, για να μας θυμίσει τις αλλοτινές και μεγάλες φιλοδοξίες του μηχανοκίνητου κόσμου.
Yamaha XT 500 Η2Ο την είπαν και ο κινητήρας της βασίζεται σε μια αντλία νερού κλειστού τύπου, ώστε να ανακυκλώνει συνεχώς το νερό και να δίνει κίνηση, με τον ίδιο τρόπο που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί με εύφλεκτα υλικά.
Δεν είναι βέβαια γνωστό πώς ακριβώς κινείται αυτή η αντλία, η πιο λογική εικασία είναι πάντως μέσω επαναφορτιζόμενης μπαταρίας.
Ο εκπληκτικός σχεδιασμός του Lefebvre αντλεί έμπνευση από το μυθικό σήμερα Yamaha XT του 1975, ένα μηχανάκι που κέρδισε ακόμα και το Ράλι Ντακάρ.