Παρασκευή 06 Ιουλίου 2018, 07:12

Ξεφυλλίζοντας τις σελίδες των περιοδικών μόδας και σερφάροντας στις σελίδες και στο Instagram των μεγάλων οίκων, εύκολα διαπιστώνει κανείς τον «νόμο του Photoshop» σχεδόν σε κάθε φωτογραφία και διαφήμιση.

Η ψηφιακή επεξεργασία των εικόνων ώστε να εξαφανιστούν οι φυσικές, ανθρώπινες ατέλειες από τα κορμιά των μοντέλων αποτελεί πάγια τακτική των οίκων μόδας, των εντύπων και των διαφημιστικών εταιρειών, που καθιερώνουν με αυτόν τον τρόπο εξωπραγματικά πρότυπα ομορφιάς.

Πανέμορφα μοντέλα χωρίς ίχνος ρυτίδας, βελούδινο δέρμα χωρίς το παραμικρό σημάδι – αυτές είναι εικόνες που συναντά κανείς μόνο στις γυαλιστερές σελίδες των νέων κολεξιόν και όχι «εκεί έξω».

Τα τελευταία χρόνια, χιλιάδες άνθρωποι αρχίζουν να αντιδρούν σε αυτή την παγιωμένη πρακτική με τους σχεδιαστές και τους εκδότες να αφουγκράζονται την αλλαγή κλίματος και την ανάγκη για «αληθινούς ανθρώπους στα εξώφυλλα».

Έτσι, ο οίκος μόδας Boohoo αποφάσισε να παρουσιάσει τα νέα του σχέδια πάνω σε κανονικούς ανθρώπους που χωρίς το μαγικό ραβδί του Photoshop αναδεικνύουν την κολεξιόν μέσα από την φυσική τους ομορφιά.

Αληθινές γυναίκες φορούν τα μαγιό χωρίς να νοιάζονται για τα σημάδια τους, που τις κάνουν μοναδικές και πραγματικά όμορφες. Αν και δεν πρώτη για την πρώτη καμπάνια παγκοσμίως η κίνηση της Boohoo έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου που επικρότησαν την στροφή στην φυσική ομορφιά.


Please enable JavaScript to view the comments powered by Disqus.
comments powered by Disqus


Πηγή