araxova.jpg
araxova.jpg

Η συζήτηση για το μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων ανήμερα τα Χριστούγεννα καλά κρατεί, έπειτα και από την ενημέρωση της Αστυνομίας ότι για το κυκλοφοριακό χάος ευθύνονται οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι χαμηλές θερμοκρασίες, ωστόσο, δεν εμποδίζουν τη λειτουργία των ηλεκτρικών οχημάτων.

«Χρειάζεται προσεκτική διαχείριση»

«Δεν μένει, απλώς χρειάζεται μια λίγο προσεκτική διαχείριση όπως και όλα τα πράγματα», λέει στο MEGA ο Κώστας Λακαφώσης, μηχανολόγος, αεροναυπηγός μηχανικός.

«Η Νορβηγία είναι νούμερο 1 στην Ευρώπη σε ποσοστό ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σίγουρα το κρύο τούς δημιουργεί μια μικρή πτώση της χωρητικότητας, έχουν κάποιο μικρό ζήτημα με το κρύο. Έχει σχέση και με τον τρόπο και με τις συνθήκες. Αν παρκάρεις το αυτοκίνητο και είναι κρύο, όταν θα ξεκινήσεις γίνεται μια προθέρμανση της μπαταρίας για να ανέβει σε θερμοκρασία πιο καλή κοντά στις προδιαγραφές της και εκεί ξοδεύει λίγο παραπάνω ρεύμα».

Όπως λέει ο ίδιος:

«Θέλει καλύτερη διαχείριση και πιο προσεκτική. Σίγουρα το πρόβλημα με το χιονοδρομικό είναι ότι δεν υπάρχει αρκετό ρεύμα στην κορυφή του βουνού δεν υπάρχει παροχή, δεν υπάρχουν ταχυφορτιστές».


Πηγή