Ήταν το 1971 όταν η Ducati έριξε στην αγορά όχι μόνο τη σημαντικότερη μοτοσικλέτα της ιστορίας της, αλλά και ένα από τα καλύτερα μηχανάκια όλων των εποχών.

Για την 750 GT ο λόγος, το πρώτο μηχανάκι παραγωγής με τον περίφημο σήμερα L-twin κινητήρα της, αυτόν τον σχεδιασμένο σε γωνία 90 μοιρών v-twin ώστε να βελτιώνεται κατά πολύ η ψύξη.

Σχεδιασμένη από τον επίσης θρυλικό Fabio Taglioni, η εταιρία από την Μπολόνια δεν είχε ούτε τα κεφάλαια ούτε τις πηγές των μεγάλων παικτών της αγοράς, κι έτσι έπρεπε να σκεφτεί ανατρεπτικά.

Και σκέφτηκε, αποκομίζοντας τα περισσότερα με ό,τι είχε διαθέσιμο. Και ρίχνοντας στην αγορά μεταξύ 1971-1974 μια από τις καλύτερες αναμφίβολα μεταπολεμικές μηχανές.

Ο επαναστατικός σχεδιασμός του κινητήρα επέτρεψε μεγάλες επιδόσεις στην 750 GT και μια λαμπρή πορεία στο MotoGP, αρχής γενομένης με εκείνη την εκκωφαντική νίκη του Paul Smart στην Ίμολα το 1972.

Ως αυθεντικό κομμάτι δίτροχης ιστορίας βγαίνει μια στο τόσο σε κάποιον οίκο δημοπρασιών και πιάνει πάντα πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Η τελευταία πουλήθηκε από τον οίκο Bonhams τον Απρίλιο του 2018 στα 29.306 ευρώ.

newsbeast.gr


Πηγή