Ο Renzo Rivolta έφτιαχνε προπολεμικά τα ψυγεία της Isothermos και με τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου μεταπήδησε στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Ίδρυσε λοιπόν την Iso Rivolta και πήρε στη δούλεψή του δυο θρύλους του ιταλικού design, τους Giotto Bizzarrini και Giorgetto Giugiaro.

Η Iso έφτιαξε την περίφημη «φούσκα» Isetta, που κατασκευάστηκε τελικά από την BMW και έδωσε στον Rivolta αρκετά λεφτά ώστε να μεταπηδήσει στο μεγάλο όνειρό του.

Το επίσης θρυλικό Iso Rivolta το 1962 και 3 χρόνια αργότερα το πιο σπορτίφ Iso Grifo, ένα πανέμορφο διθέσιο GT με την αμερικανική καρδιά της Corvette.

Το Iso Grifo Series II κατέφτασε το 1973 με ολοκαίνουριο V8 κινητήρα από το Ford Cleveland 351 και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ήταν η συνταγή της επιτυχίας σε επίπεδο επιδόσεων!

Η ευτυχής παντρειά ιταλικού στιλ και αμερικανικής αξιοπιστίας ολοκληρώθηκε με δερμάτινο σαλόνι και ό,τι καλύτερο είχε να επιδείξει η αυτοκινητοβιομηχανία το 1973. Ακόμα και κλιματισμό είχε.

Ήταν ένα περιορισμένης παραγωγής σπορ κουπέ, καθώς μόλις 37 πάτησαν ποτέ δρόμο. Και ήταν φυσικά ένας σοβαρός ανταγωνιστής της Ferrari και της Maserati.

Κάθε φορά που βγαίνει ένα σε δημοπρασία, πιάνει άνετα πάνω από 200.000 ευρώ…

newsbeast.gr


Πηγή