Την ενίσχυση του «καλαθιού του νοικοκυριού» με περισσότερα επώνυμα προϊόντα επιδιώκει η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και προς την κατεύθυνση αυτή, το τελευταίο διάστημα γίνονται σχετικές συζητήσεις με τη βιομηχανία.

Το γεγονός ότι σημαντικός αριθμός των προϊόντων που συνθέτουν τα «καλάθια» των σούπερ μάρκετ είναι ιδιωτικής ετικέτας – τα όποια έτσι κι αλλιώς είναι φθηνότερα έναντι των επωνύμων- ήταν κάτι που παρατηρήθηκε και επισημάνθηκε από τους καταναλωτές, από τις πρώτες κιόλας μέρες εφαρμογής του μέτρου.

Πλέον και ενώ την Τετάρτη μπαίνουμε στην 11η εβδομάδα «καλαθιού του νοικοκυριού» εξετάζεται ο τρόπος ώστε να συμπεριλαμβάνονται στις λίστες περισσότερα επώνυμα προϊόντα και να υπάρξει και σε αυτά συγκράτηση των ανατιμήσεων. Όσο μάλιστα το εισόδημα των καταναλωτών συνεχίζει να «πιέζεται» και επιπλέον οι αυξήσεις μία σειρά από βασικά αγαθά δεν φαίνεται να σταματούν, τουλάχιστον τους πρώτους μήνες του 2023.


Πηγή