Ένας στους δύο καταναλωτές που μπαίνει στα σούπερ μάρκετ ψωνίζει περισσότερα από ένα προϊόντα από το «καλάθι του νοικοκυριού» και μάλιστα πολίτες όλων των εισοδημάτων, σημείωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου της ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης, ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης.

Όπως εξήγησε ο κ. Γεωργιάδης το «καλάθι» ”κοστίζει” στον τζίρο των σούπερ μάρκετ αφού κάποια προϊόντα πωλούνται και κάτω του κόστους, κάτι που επισημαίνουν και οι ίδιες οι επιχειρήσεις.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, οι βιομηχανίες έχουν εκφράσει πλέον την «απόλυτη ανάγκη» να ενταχθούν προϊόντα τους στο «καλάθι του νοικοκυριού» καθώς έχουν χάσει μερίδια στις πωλήσεις από εκείνα που βρίσκονται εντός «καλαθιού», σε μεγάλο ποσοστό ιδιωτικής ετικέτας.


Πηγή