Το υψηλό ποσοστό των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε αρκετά από τα …πρώτα «καλάθια» που δημιούργησαν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ αποτέλεσε ένα στοιχείο που παρατήρησαν οι καταναλωτές στην χθεσινή πρεμιέρα του «καλαθιού του νοικοκυριού».

Σημειώνεται πως το υπουργείο Ανάπτυξης είχε διαμορφώσει τις 51 κατηγορίες προϊόντων ωστόσο η καθεμία από τις 13 συνολικά αλυσίδες που μετέχουν στην πρωτοβουλία ήταν ελεύθερες να επιλέξουν τα προϊόντα με τα οποία θα το «γεμίσουν».

Πέραν εκείνων της ιδιωτικής ετικέτας ωστόσο υπήρξαν και -λιγότερα συγκριτικά- επώνυμα δημοφιλή προϊόντα που «μπήκαν» στα «καλάθια».


Πηγή