Η τροχαία εντοπίζει οδηγό σχολικού δρομολογίου να:

– Οδηγεί λεωφορείο ιδιοκτησίας του, έχοντας ως επιβάτες περί τους 40 μαθητές.

– Στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, καθώς του είχε αφαιρεθεί  έπειτα από παράβαση που του είχε βεβαιωθεί και είχε συλληφθεί για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, επικίνδυνη οδήγηση, βία κατά υπαλλήλων, απείθεια και εξύβριση.

«Μπαλάκι» οι ευθύνες

Στην αναζήτηση του ποιος ελέγχει τον ιδιοκτήτη και οδηγό πούλμαν χωρίς δίπλωμα, το πινγκ πονγκ της ελληνικής γραφειοκρατίας προκαλεί κλαυσίγελο. Σε πραγματικό χρόνο η αντίδραση της Περιφέρειας στην εκπομπή LIVE NEWS θα πει πως δεν έχουν αρμοδιότητα.

Από τότε όμως που πήρε τη δουλειά μέχρι σήμερα, ουδείς από την Τροχαία που είχε αφαιρέσει την άδεια δεν ενημέρωσε, όπως φαίνεται, την Περιφέρεια ούτε όμως και η Περιφέρεια σκέφτηκε να κάνει κάποιον δειγματοληπτικό έλεγχο κατά καιρούς.

Οι γονείς θα πουν πως μένουν άφωνοι αλλά δεν έχουν ούτε αυτοί δικαιοδοσία, ούτε το σχολείο.

«Το σχολείο δεν μπορεί να είναι ούτε τροχονόμος, ούτε ελεγκτής. Είναι πέρα από το θεσμικό του όριο. Δεν ξέρω αν ο ίδιος ο οδηγός έχει πει στο γραφείο ότι του έχει γίνει αφαίρεση διπλώματος», λέει η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου, Λαμπρινή Λαζάρη.

«Είχε δίπλωμα»

Γνωστοί και φίλοι του οδηγού θα πουν πως δεν ήξεραν.

«Είχε δίπλωμα. Δεν ξέρω τι έχει γίνει, δεν μπορώ να καταλάβω. Κάνει χρόνια αυτήν τη δουλειά, όλη του τη ζωή ήταν μέσα σε αυτήν τη δουλειά, οδηγούσε λεωφορεία. Αν του είχαν πάρει το δίπλωμα στο παρελθόν θα το είχα μάθει. Όλα αυτά που έχουν ακουστεί, μου φαίνονται περίεργα», λέει συγγενής του.

Όμως την ίδια ώρα άλλοι θα πουν πως ήξεραν και έχουν δει θα πουν πολλά τα μάτια τους.

«Έπινε μπίρα μέσα στο λεωφορείο κανονικότατα. Κατούραγε στην κυριολεξία από το λεωφορείο έξω. Υπάρχει ένα καθεστώς που κάποιοι οδηγοί κάνουν ό,τι τους γουστάρει επειδή θεωρούνται ιδιοκτήτες. Αυτός λοιπόν έχει δύο λεωφορεία. Ακόμα και τότε, το ‘19 που του είχαν πάρει το δίπλωμα, είχε ξαναοδηγήσει χωρίς δίπλωμα», λένε μάρτυρες.

Οι μαθητές ανάστατοι, κυρίως επειδή και αυτοί θα πουν πως κάτι είχαν καταλάβει.

Την ίδια ώρα παραμένει ακόμα αδιευκρίνιστο αν η εν λόγω εργολαβία είχε δοθεί απευθείας στον ίδιο, αν είχε πάρει την δουλειά μέσω γραφείου τουριστικών μεταφορών ή μέσω του ΚΤΕΛ.

Δημοσιογράφος: Μου λέει ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ πως εγώ το δρομολόγιο αυτό δεν το κάνει. Ο οδηγός ο συγκεκριμένος βρέθηκε σε δικό σας λεωφορείο;

Ιδιοκτήτης τουριστικού γραφείου: Όχι, σας το ξαναλέω στο δικό του το αμάξι βρέθηκε.

Συμπερασματικά, στην Ελλάδα του 2023, ένας οδηγός και ιδιοκτήτης πούλμαν αν καταφέρει να έχει στα χέρια του τα χαρτιά που χρειάζονται όταν γίνει ο διαγωνισμός, μπορεί να πάρει την εργολαβία και να την εκτελεί χωρίς κανείς ποτέ να τον ελέγξει, ακόμα και αν η Τροχαία γνωρίζει την ακαταλληλότητα του και του έχει αφαιρέσει το δίπλωμα.

«Το λεωφορείο δεν είναι στο μητρώο της Περιφέρειας»

Μιλώντας στο MEGA και τον Νίκο Ευαγγελάτο ο Νικόλαος Πέππας, αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών Περιφέρειας Αττικής, τόνισε ότι το λεωφοερίο του συγκεκριμένου οδηγού δεν υπάρχει στο μητρώο της Περιφέρειας.

«Εμείς, όπως λέει το έγγραφο, έχουμε συγκεκριμένους φορείς και αναδόχους. Αυτοί πρέπει να εκτελούν τα δρομολόγια. Με επείγοντα έγγραφα ζητάμε και από το σχολείο και από τους τρεις αναδόχους να απαντήσουν αν εκτελούσαν το δρομολόγιο. Όταν το δώσαμε το δρομολόγιο αυτό, είχαμε συγκεκριμένα οχήματα. Από την πρώτη έρευνα δε φαίνεται να είναι στο μητρώο της Περιφέρειας».

«Είχε αποσυρθεί από το συγκοινωνιακό έργο»

Από την πλευρά του, ο Γιώργος Παπαδομιχελάκης, πρόεδρος ΚΤΕΛ Αττικής, τόνισε ότι το συγκεκριμένο όχημα, εξαιτίας προβλημάτων που είχαν προκύψει με τον ιδιοκτήτη, είχε αποσυρθεί από το συγκοινωνιακό έργο.

«Το σχολικό δρομολόγιο δεν ανήκει στην ομάδα δρομολογίων που εκτελούν τα ΚΤΕΛ Αττικής. Ανήκει σε ένα από τα 2 τουριστικά γραφεία και οπωσδήποτε η Περιφέρεια γνωρίζει ποιο είναι. Το λεωφορείο ανήκει στον κύριο που το οδηγούσε, είναι ιδιοκτησίας του, και είναι ενταγμένο στα ΚΤΕΛ, όμως το συγκεκριμένο μαζί με άλλο ένα του ιδίου έχουν τεθεί εδώ και 10 μέρες εκτός συγκοινωνιακού έργου σε συνεργασία με την Περιφέρεια γιατί είχαν δημιουργεί θέματα με τον ιδιοκτήτη και οδηγό».

Σύμφωνα με τον κ. Παπαδομιχελάκη, το τουριστικό γραφείο θα έπρεπε να απευθυνθεί στα ΚΤΕΛ στην περίπτωση που χρειαζόταν όχημα, έτσι ώστε να αποσταλεί ελεγμένο.


Πηγή