Κάθε μέρα του σχολικού έτους, κάπου 500.000 σχολικά λεωφορεία επιστρατεύονται στις ΗΠΑ για να πηγαινοφέρνουν τα παιδιά στο σχολείο τους.
Τι γίνονται όμως όταν αποσυρθούν από την ενεργό δράση; Σαπίζουν συνήθως σε νεκροταφεία λεωφορείων, μακριά από τις ένδοξες ημέρες τους.
Κάτι που είναι κρίμα, καθώς το λεωφορείο μπορεί να μετατραπεί σε ευρύχωρο σπίτι σε ρόδες. Φτάνει να έχεις όραμα και μεράκι. Όπως έχει ένα γκαράζ από το Λας Βέγκας, η Mybushotel, που εμφυσεί νέα ζωή στα ρετρό σχολικά λεωφορεία.
Οι δουλειές της αποδίδουν πλήρως λειτουργικά και αυτόνομα οχήματα με έμφαση στην καλαισθησία.
Τα σχολικά αποκτούν ξύλινη επένδυση στο εσωτερικό, χειροποίητα ράφια, πλήρως εξοπλισμένες κουζίνες και μπάνια, κρεβάτια, ακόμα και decks στον ουρανό.
Η Mybushotel προσφέρει για την ώρα τρία μοντέλα: τη 45.000 δολαρίων (40.000 ευρώ) Natasha (Ford B700), τον 58.000 δολαρίων (51.000 ευρώ) Leon (Chevrolet Express 3500) και την 64.000 δολαρίων (56.500 ευρώ) Barbara (Blue Bird All American).
Όλα εξατομικεύονται στις ανάγκες του κατόχου και αποστέλλονται παντού στον κόσμο.