Ο Άρης betsson έκανε το “μπαμ” και ανακοίνωσε πριν από λίγες ώρες την απόκτηση του Καναδού σέντερ, Κεμ Μπιρτς, για τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο 33χρονος ψηλός, την τελευταία διετία αγωνιζόταν με τη φανέλα της Φενέρμπαχτσε, με την οποία κατέκτησε την Euroleague τη σεζόν 2024. Ο Κεμ Μπιρτς επιστρέφει στην Ελλάδα, μετά από τη σεζόν 2016-17, όταν και έφτασε μια ανάσα από την κατάκτηση της Ευρωλίγκας, έχοντας για συμπαίκτη, τον προπονητή που θα συναντήσει στον Άρη, Βασίλη Σπανούλη.
Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Άρη Betsson, ο Καναδός σέντερ στάθηκε στην ιστορία του συλλόγου, στον άλλοτε συμπαίκτη του και νυν προπονητή του Βασίλη Σπανούλη, όπως και στον κόσμο της ομάδας.
“Ξέρω ότι ο Άρης είναι μία από τις πιο ιστορικές ομάδες στην Ελλάδα, αυτός που έμαθε στους Έλληνες πώς να παίζουν μπάσκετ. Επίσης, έχω δει τους φιλάθλους του και δείχνουν να είναι οι καλύτεροι στην Ελλάδα.
Μίλησα με τον κόουτς Σπανούλη και μου είπε ότι αυτή θα είναι μία μεγάλη πρόκληση. Και πως ο στόχος είναι να κερδίζουμε, ώστε να φτάσουμε στο ανώτατο επίπεδο.
Αν με είδατε τα τελευταία δύο χρόνια, θα καταλάβετε ότι θα δείτε έναν εντελώς διαφορετικό παίκτη τώρα. Πιστεύω ότι οι φίλαθλοι θα εκπλαγούν βλέποντας αυτά που μπορώ να κάνω. Το μήνυμά μου προς τον κόσμο είναι να έχει υπομονή και να στηρίξει την ομάδα, γιατί αυτή θα είναι μία καλή χρονιά για μας.
Νιώθω ότι υπάρχει και θα υπάρχει μεγάλη εμπιστοσύνη και σεβασμός μεταξύ μας (σσ. με τον κόουτς Σπανούλη). Έχουμε ένα κοινό χαρακτηριστικό κι αυτό είναι ότι θέλουμε να κερδίζουμε” ανέφερε ο Μπιρτς.
Πηγή
















