Ιδιαίτερα πρόθυμοι να κάνουν χρήση των υπηρεσιών buy now, pay later (BNPL) δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα τουλάχιστον με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε στη χώρα μας η σουηδική Klarna.

Η τελευταία δραστηριοποιείται στο χώρο των υπηρεσιών λιανικής τραπεζικής και των πληρωμών αλλά είναι η πιο γνωστή εταιρεία παγκοσμίως όσον αφορά στο BNPL, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε καταναλωτές να κάνουν αγορές με ολιγάριθμες δόσεις ακόμη και χωρίς πιστωτική κάρτα.

Η Klarna ξεκίνησε την παροχή υπηρεσιών στην Ελλάδα μέσα στο καλοκαίρι και στο πλαίσιο της έναρξης της δραστηριότητας της διεξήγαγε μια έρευνα καταναλωτών σε συνεργασία με το ερευνητικό γραφείο Dynata με στόχο να καταγράψει τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών.


Πηγή