Μία νέα συνέντευξη έδωσε ο Κωνσταντίνος Βασάλος και αναφέρθηκε στις ερωτικές του σχέσεις αλλά και στις ανασφάλειες που έχει ως άνθρωπος.

Ο πρώην παίκτης του «Survivor» και συνεργάτης της Σίσσυς Χρηστίδου ήταν καλεσμένος στη διαδικτυακή εκπομπή «Μαρία τη νύχτα» με τη Μαρία Σολωμού και μίλησε για όλα. Επίσης, ο Κωνσταντίνος Βασάλος εκτός από τις σχέσεις αναφέρθηκε στην τηλεόραση και το Youtube.

«Εμένα κάθε βίντεο μου κοστίζει 600 με 700 ευρώ. Είναι πολύ κοστοβόρο, είναι σαν μια επιχείρηση που περιμένεις να σου αποφέρει λεφτά πίσω. Καλό είναι οι άνθρωποι της τηλεόρασης να μην υποτιμούν το Youtube και να λένε ότι είναι μια προχειροδουλειά. Εφόσον μπορώ και δίνεται η δυνατότητα να είμαι σε όλα τα Μέσα, κάθε ευκαιρία που έρχεται θα την τραβάω από τα μαλλιά», είπε αρχικά ο Κωνσταντίνος Βασάλος για την ενασχόλησή του με το Youtube.

«Στην αρχή ήμουν φοβικός και μαζεμένος, όσο περνάνε τα χρόνια απολαμβάνω την τηλεόραση περισσότερο. Όταν έβγαινα στην κάμερα ίδρωνα», παραδέχτηκε ακόμα για την τηλεόραση.

«Δεν νιώθω ο σούπερ γκόμενος. Με βλέπω, δεν λέω ότι νιώθω άσχημος, αλλά δεν έχω την αυτοπεποίθηση του σούπερ γκόμενου. Μάλλον έχω χαμηλή αυτοεκτίμηση», δήλωσε στη συνέχεια ο Κωνσταντίνος Βασάλος. 

«Για να γίνω εκδηλωτικός, πρέπει πρώτα να εκδηλωθείς εσύ. Αν μου δώσεις ένα, θα σου δώσω εκατό. Υπήρξε μια κοπέλα στο παρελθόν που με είχε κερατώσει. Όταν το έμαθα με είχε πειράξει πολύ, αλλά αυτό που σκέφτηκα είναι ότι και εμένα μου έχουν συγχωρέσει πολλές φορές απιστία, οπότε θα ήταν εγωιστικό να μην συγχωρέσω και εγώ έναν άνθρωπο. Οι απιστίες μου προέρχονται από κάποια ανασφάλεια. Έχω απιστήσει για μια εφηβεία που δεν έζησα ποτέ. Από την άλλη, δεν θέλω να είμαι ένας άνθρωπος που πληγώνει.

Δεν θέλω να φεύγω από μια σχέση και μετά η κοπέλα να λέει “που έμπλεξα με αυτόν”», υπογράμμισε ακόμα ο Κωνσταντίνος Βασάλος.


Πηγή