Αρκετές μέρες νωρίτερα από την Παρασκευή 25η Νοεμβρίου που «πέφτει» φέτος η Black Friday, αναμένεται να μπει στη «μάχη» των προσφορών το λιανεμπόριο.

Τα προηγούμενα χρόνια τα online καταστήματα κυρίως στους κλάδους της τεχνολογίας, ηλεκτρικών ειδών και οικιακών συσκευών έκαναν την… αρχή σχεδόν μία εβδομάδα νωρίτερα, βγάζοντας στον «αέρα» τις πρώτες προσφορές τους.

Η φετινή χρονιά ωστόσο έχει την «ιδιαιτερότητα» ότι λόγω των πληθωριστικών πιέσεων και της ενεργειακής κρίσης, πολλοί καταναλωτές έχουν τον τελευταίο χρόνο περιορίσει σημαντικά τις δαπάνες σε καταναλωτικά αγαθά προκειμένου να καλύψουν πρωτίστως τις βασικές τους ανάγκες. Εκτιμάται λοιπόν ότι η περίοδος αυτή θα αποτελέσει ένα «κίνητρο» για τις αγορές που είχαν «κοπεί» το προηγούμενο διάστημα.


Πηγή