Η βρετανική φίρμα δίνει ορισμένα ακόμα δείγματα γραφής από το ηλεκτροκίνητο supercar που εξελίσσει δίνοντας στη δημοσιότητα ένα video από τα πεδία δοκιμών και μερικά ακόμα, ομολογουμένως εντυπωσιακά στοιχεία.
Σύμφωνα με αυτά, η Evija θα προσφέρει πέντε προγράμματα οδήγησης κάθε ένα από τα οποία θα προσφέρει και διαφορετικό επίπεδο ισχύος αν και τα τελικά μεγέθη απέχουν παρασσάγες από τη συνήθη διαμόρφωση Eco, Power και Normal των «καθημερινών» ηλεκτροκίνητων.
Έτσι, το πρώτο πρόγραμμα Range το οποίο υπόσχεται την μεγιστοποίηση της διαθέσιμης αυτονομίας, περιορίζει την ισχύ σε 1.000 ίππους και 800 Nm ροπής. Το δεύτερο πρόγραμμα City υπόσχεται τα ίδια επίπεδα ισχύος ωστόσο παράλληλα μεγιστοποιεί την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, στοιχείο που καθιστά τη συγκεκριμένη λειτουργία ιδανική σε αστικό περιβάλλον. Τα δύο παραπάνω προγράμματα απεμπλέκουν από τη διαδικασία τoυς μπροστινούς κινητήρες, υποσχόμενα μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Το επόμενο πρόγραμμα οδήγησης Tour υπόσχεται ισχύ 1.400 ίππων και 1.700 Nm ροπής εμπλέκοντας φυσικά και τον μπροστινό κινητήρα ενώ ενεργοποιείται και το σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο εγγυάται αλλαγές κατεύθυνσης με υψηλότερες ταχύτητες.
Το Tour διαδέχονται τα προγράμματα Sport και Track τα οποία απελευθερώνουν ισχύ 1.700 και 2.000 ίππων αντίστοιχα. Το δεύτερο αυξάνει την παρεμβατικότητα του συστήματος διαχείρισης ροπής ενώ ενεργοποιεί το DRS το οποίο μιμείται τα μονοθέσια της F1.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα γνωστά στοιχεία, η Evija η οποία βασίζεται σε monocoque ανθρακονημάτινο πλάισιο υπόσχεται 0-100 σε χρόνο μικρότερο των τριών δευτερολέπτων και μέγιστη ταχύτητα που θα υπερβαίνει τα 320 χλμ.
Αναφορικά με τις ηλεκτρικές διατυπώσεις, τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες αναλαμβάνουν να τροφοδοτεί μπαταρία 70 kWh η οποία υπόσχεται αυτοαυτονομία 400 χλμ. και επαναφόρτιση σε υπερταχυφορτιστές καθώς εφοδιάζεται με κύκλωμα 800 Volt.
Σύμφωνα με τις συστάσεις η Evija θα κατασκευαστεί σε 130 αντίτυπα ενώ τα επίσημα αποκαλυπτήριά της αναμένεται να πραγματοποιηθούν πριν την εκπνοή της χρονιάς.