Το Icon Of The Seas απέπλευσε από το Μαϊάμι για το παρθενικό του ταξίδι με περίπου 10 χιλιάδες ανθρώπους, 7.600 επιβάτες και 2.350 μέλη του πληρώματος.

Το υπέρ- κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 365 μέτρα, 20 καταστρώματα και μοιάζει με πλωτή πολιτεία.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι. Πληρώσαμε τα εισιτήρια μας πριν από 18 μήνες, οπότε μετρούσαμε αντίστροφα για 18 μήνες, η μέρα έφτασε επιτέλους και ανυπομονούμε να επιβιβαστούμε», δήλωσε επιβάτης.

Η ώρα έφτασε και το Icon Of The Seas έβαλε πλώρη για την Καραϊβική προσφέροντας στους φιλοξενούμενούς του ανάμεσα στις άλλες παροχές, την Παράκτια Γειτονιά μόνο για οικογένειες, τον καταρράκτη 17 μέτρων και έξι υπέροχα θαλάσσια πάρκα.

«Μιλάμε για πολλές χιλιάδες δολάρια, δολάρια ΗΠΑ, για να κάνεις κράτηση, αλλά αξίζει τον κόπο στο τέλος, γιατί θα έχεις όλες αυτές τις προσθήκες και εκείνα τα φανταστικά εβδομαδιαία δρομολόγια. Οπότε, η τιμή θα μπορούσε να είναι μεταξύ 5 χιλιάδων δολαρίων έως και 100 χιλιάδες δολάρια, αν κάνεις κράτηση για την πιο ακριβή σουίτα», είπε ένας ακόμα.

Όμως, μεγάλη συζήτηση γίνεται για το καύσιμο του κρουαζιερόπλοιου που είναι LNG, υγροποιημένο φυσικό αέριο και πόσο επιβαρύνει το περιβάλλον.

«Το LNG δεν είναι μια βραχυπρόθεσμη ή μακροπρόθεσμη λύση, επειδή τη στιγμή που αρχίζεις να χρησιμοποιείς το LNG ως θαλάσσιο καύσιμο, συμπεριλαμβανομένων των κρουαζιερόπλοιων, στην πραγματικότητα αρχίζεις να έχεις περισσότερες εκπομπές αερίων θερμοκηπίου από όσες αν δεν είχες κάνει τίποτα και εξακολουθούσες να χρησιμοποιείς τα σημερινά καύσιμα», είπε ο Μπράιαν Κόμερ, από το Διεθνές Συμβούλιο Καθαρών Μεταφορών.

Οι περιβαλλοντικές οργανώσεις επιμένουν πως η χρήση LNG μπορεί να μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 25%, ωστόσο εκπέμπει συνολικά περισσότερα αέρια του θερμοκηπίου.


Πηγή