Η πανδημία του κορωνοϊού συμβάλλει δραστικά στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις νέες ψηφιακές τεχνολογίες στον τραπεζικό κλάδο.

Η ραγδαία ψηφιοποίηση της καθημερινότητας των Ευρωπαίων πολιτών κατά τις περιόδους των lockdowns, έχει αυξήσει το ενδιαφέρον τους για τις ψηφιακές τραπεζικές λύσεις και εφαρμογές, με τους καταναλωτές να εμφανίζουν νέα, «αναδυόμενα» ενδιαφέροντα, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Mastercard με τίτλο “2020 European Evolution of Banking study”.

Η τάση των καταναλωτών προς τη ψηφιοποίηση πολλών διαδικασιών κατά την πάροδο των τελευταίων χρόνων, κερδίζει ακόμα περισσότερο έδαφος λόγω της πανδημίας του Covid-19, καθώς οι Ευρωπαίοι πρέπει να προσαρμοστούν στους φυσικούς περιορισμούς που τους επιβάλλονται. Το γεγονός αυτό, προκάλεσε απότομη αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας και μαζική υιοθέτηση των ψηφιακών τραπεζικών υπηρεσιών, ως έναν τρόπο άμεσης πρόσβασης των καταναλωτών στα κεφάλαια τους, καθώς επίσης διευκόλυνε και επιτάχυνε την ασφαλή διαχείριση των προσωπικών τους οικονομιών.


Πηγή