Καλές οι ρέπλικες των αγωνιστικών μοτοσυκλετών που βγάζουν στην παραγωγή οι κορυφαίοι κατασκευαστές αλλά όπως και να το κάνουμε δεν είναι το ίδιο με τις πρωτότυπες, εκείνες που μάχονται στον στίβο των κορυφαίων πρωταθλημάτων και δη των MotoGP.
Και ποιος δεν θα ήθελε να έχει στο γκαράζ του μια μοτοσικλέτα με εξωτική τεχνολογία την οποία έχουν οδηγήσει οι κορυφαίοι αναβάτες στον κόσμο.
Και να τώρα που η Ducati έρχεται να πραγματοποιήσει το όνειρο κάποιων, ελάχιστων είναι η αλήθεια, καθώς αποφάσισε στο τέλος της σεζόν να διαθέσει προς πώληση έξι Desmosedici GP17!
Ενδεικτικά αναφέρουμε πως με μια τέτοια μοτοσικλέτα πέρσι (2017) ο Andrea Dovizioso πάλεψε μέχρι τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς για τον τίτλο του Πρωταθλητή, σημειώνοντας νίκες και pole positions.
Οι μοτοσικλέτες που θα διαθέσει το ιταλικό εργοστάσιο προς πώληση είναι αυτές με τις οποίες αγωνίζονται φέτος οι Jack Miller, Tito Rabat και Alvaro Bautista.
Η GP17 αποτελεί δημιούργημα του ιδιοφυούς Ιταλού μηχανικού, Gigi dall’ Igna. Κινείται από έναν τετράχρονο υδρόψυκτο V4 90 μοιρών που διαθέτει το περίφημο δεσμοδρομικό (Desmo) σύστημα βαλβίδων της Ducati.
Η απόδοσή του ξεπερνά τους 250 hp όπως αναφέρει επισήμως η εταιρεία και η μοτοσυκλέτα μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες άνω των 350 χλμ/ώρα.
Το σύστημα μετάδοσης είναι το Ducati Seamless Transmission.
Η μοτοσικλέτα εφοδιάζεται με την ECU της Magneti Marelli που φέρει το ενιαίο λογισμικό της διοργανώτριας αρχής του Πρωταθλήματος, Dorna.
Φορά τις αγωνιστικές αναρτήσεις της Ohlins, τα φρένα-άγκυρες της Brembo και σύστημα εξάτμισης της Akrapovic.
Και πάμε στο ζουμί της υπόθεσης, που δεν είναι άλλο από το κόστος της μοτοσικλέτας.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι πρόκειται για αγωνιστικά πρωτότυπα που βρίθουν τεχνολογικών καινοτομιών και αποτελούν μέρος της ιστορίας του κορυφαίου Πρωταθλήματος των δύο τροχών, τότε τα 250.000 ευρώ που ζητά η εταιρεία για κάθε μια από τις έξι GP17 είναι μάλλον λίγα…
newsbeast.gr
Πηγή