Γνωρίζετε πολλά πολυτελή SUV με τις αρετές της GLC και την δυνατότητα αθόρυβης κίνησης για πάνω από 100 χιλιόμετρα χωρίς να καταναλωθεί σταγόνα βενζίνης;

Για περισσότερο από έναν αιώνα, η Mercedes είναι ο κατασκευαστής που δρομολογεί τις εξελίξεις. Ήδη έχει εγκαινιάσει τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης με τα ηλεκτρικά της μοντέλα EQ και ταυτόχρονα συνεχίζει να θέτει νέα δεδομένα στα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα, τόσο με τα αποδοτικά ήπια υβριδικά συστήματά της, όσο και τα εξελιγμένα plug-in υβριδικά.

Ειδικά τα τελευταία ακούγονται ως η ιδανική λύση για όποιον θέλει να συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, χωρίς στο ταξίδι να έχει το άγχος της αυτονομίας και της διαδικασίας φόρτισης. Μάλιστα, η Mercedes έρχεται να ανατρέψει όλα όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, έχοντας εξελίξει μία νέα γενιά plug-in υβριδικών συστημάτων που προσφέρουν τόσο μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, που είναι άμεσα συγκρίσιμη με αυτήν που μπορούσε να επιδείξει πριν από μία δεκαετία ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο!

Η ολοκαίνουργια GLC Plug-in Hybrid είναι ένα από αυτά τα νέας γενιάς PHEV της γερμανικής εταιρείας. Έτσι, προσφέρει όλα τα οφέλη ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην καθημερινή χρήση, χάρη σε μία μεγάλη σε χωρητικότητα μπαταρία των 31,2 kWh που επιτρέπει με μία φόρτιση την κίνηση για πάνω από 100 χιλιόμετρα. Κάτι που σημαίνει πως αν, για παράδειγμα, καλύπτει κάποιος λιγότερα χιλιόμετρα σε ημερήσια βάση, θεωρητικά θα μπορεί να καταναλώνει ελάχιστη βενζίνη. Αυτό υπολογίζεται σε 0,6 λίτρα το πολύ, ανά 100 χιλιόμετρα, με εκπομπή μόλις 12 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο, σύμφωνα με τις τιμές που ανακοινώνει επίσημα η Mercedes. Αλλά, ακόμη και μακριά από την πόλη οι PHEV εκδόσεις της GLC έχουν να επιδείξουν πολύ μικρή κατανάλωση χάρη στην αποδοτική λειτουργία του συστήματος πρόωσής τους.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειώσουμε πως όποιος ενδιαφέρεται για την plug-in υβριδική GLC θα πρέπει να νιώθει ιδιαίτερα τυχερός καθώς δεν έχει ούτε μία, ούτε δύο, αλλά συνολικά τρεις επιλογές! Όλες έχουν τετρακύλινδρους κινητήρες 2.000 κυβικών με ενσωματωμένο έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic και εξελιγμένη τετρακίνηση 4MATIC.

Πιο συγκεκριμένα, διαθέσιμη είναι η GLC 300 e που αποδίδει συνδυαστικά 313 ίππους και 550 Nm, καλύπτοντας τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,7 δευτερόλεπτα και με τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα. Για όσους θέλουν περισσότερα υπάρχει η ισχυρότερη GLC 400 e με 381 ίππους και 650 Nm, ενώ την τριάδα συμπληρώνει η diesel GLC 300 de με 333 ίππους και 750 Nm συνδυαστικά.

Όποια έκδοση της GLC Plug-In Hybrid και να επιλέξει κάποιος θα έχει στη διάθεσή του, όπως προαναφέραμε, ένα SUV που καθημερινά θα μπορεί να κινείται ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα, στα ταξίδια προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός πλήρως υβριδικού.

Μάλιστα, στο ταξίδι υπάρχει η δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε φορτιστές DC (συνεχούς ρεύματος) με την άδεια μπαταρία να φορτίζει το πολύ μέσα σε μισή ώρα, χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή του αυτοκινήτου ισχύος 60 kW. Όσο για τις μικρότερες διαδρομές, ο στάνταρ AC φορτιστής 11 kW επιτρέπει την γρήγορη φόρτιση στο σπίτι ή στο γραφείο μέσω Wallbox σε λιγότερο από δυόμιση ώρες. Αξιοσημείωτο είναι πως για να μην μπερδεύεται με τις υπόλοιπες αποσκευές στο πορτμπαγκάζ, το καλώδιο φόρτισης αποθηκεύεται σε μία έξυπνη θήκη.

Η GLC Plug-in Hybrid δεν είναι μόνο ένα προηγμένο τεχνολογικά SUV αλλά και ένα από τα πιο απολαυστικά στην οδήγηση, χάρη σε μια σειρά από επιλέξιμα προφίλ κίνησης. Επιπρόσθετα, υπάρχουν έξυπνα προγράμματα για την διατήρηση της ενέργειας της μπαταρίας (το Battery Hold) και την μετέπειτα χρήσης της ή για την επιλογή της αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης (η Electric) όπου το γερμανικό SUV κινεί μόνο το ηλεκτρικό μοτέρ με ταχύτητα έως και 140 χλμ./ώρα. Και οι τρείς εκδόσεις της GLC προσφέρουν το μάξιμουμ της απόδοσης τους στο πρόγραμμα Sport με το πλαίσιο να προσαρμόζεται ανάλογα για κορυφαίες επιδόσεις και μία συναρπαστική εμπειρία!

Ποτέ άλλοτε ένα plug-in SUV δεν ήταν τόσο ολοκληρωμένο όσο η GLC η οποία περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα στον εξοπλισμό της. Από την στάνταρ πνευματική ανάρτηση AirMatic που ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, έως το πακέτο Offroad που εξυψώνει τις εκτός δρόμου δυνατότητές της. Από το σύστημα τετραδιεύθυνσης για μέγιστη ευελιξία και κράτημα, μέχρι το έξυπνο προνοητικό σύστημα πλοήγησης και το υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα.

Όλα αυτά και πολλά παραπάνω λοιπόν προσφέρουν οι PHEV εκδόσεις της GLC με την ελκυστική και διαχρονική σχεδίαση που δεν αφήνει κανένα ασυγκίνητο. Τα 4,716 μέτρα του μήκους του αμαξώματος, που τονίζεται ακόμη περισσότερο στην AMG Line, σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο διασφαλίζουν μία άνετη καμπίνα με μεγάλους χώρους. Στην καμπίνα, φυσικά, κυριαρχεί η αίσθηση της πολυτέλειας, χάρη στη νέα διάταξη του MBUX με τις μεγάλες οθόνες που δημιουργούν μία high-tech αύρα, με όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας και με όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης του οδηγού.

Δεν χωρά αμφιβολία πως οι plug-in υβριδικές GLC είναι ότι πιο ολοκληρωμένο και τεχνολογικά προηγμένο υπάρχει στην κατηγορία των μεσαίων luxury SUV. Μάλιστα, θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε πως πέρα από το ιδιαίτερα χαμηλό κόστος χρήσης, οι εν λόγω εκδόσεις της GLC απαλλάσσουν από φορολογικές επιβαρύνσεις, σε περίπτωση εταιρικής χρήσης.


Πηγή