1 2.png
1 2.png

Οι ελεύθερες μετακινήσεις στο μετρό της Θεσσαλονίκης συνεχίζονται και σήμερα, ωστόσο κάποιοι θέλησαν να αποκτήσουν το πρώτο συλλεκτικό, αναμνηστικό εισιτήριο.

«Θέλω να έχει τα πρώτα μηδενικά… να είναι συλλεκτικό», λέει επιβάτης στην κάμερα του MEGA.

Οι διαδρομές με τους συρμούς γεμάτους επιβάτες που γνωρίζουν την πόλη με ένα διαφορετικό τρόπο… υπογείως.

«Έχω πετύχει πατέρα με παιδάκι να είναι 2,5 ώρες στο μετρό και να πηγαινοέρχεται βόλτα για να το χαρεί κι ακόμη δεν το έχει χαρεί».

«Χαίρομαι πάρα πολύ, που επιτέλους η πόλη πήρε αυτή την ανάπτυξη κι εύχομαι να είναι ασφαλές να μας εξυπηρετήσει όλους και σύντομα επεκτάσεις».

Η πόλη ανυπομονούσε χρόνια για το έργο, που θα αποσυμπιέσει το κυκλοφοριακό και θα βοηθήσει στην μετακίνηση. Στις τεχνολογικές καινοτομίες του μετρό Θεσσαλονίκης, τα βαγόνια που κινούνται αυτόματα χωρίς μηχανοδηγό.

Την τιμητική έχει ο σταθμός Βενιζέλου, καθώς εκεί ανακαλύφθηκε ένα τμήμα 75 μέτρων του μεγάλου εμπορικού δρόμου, λεωφόρος με καταστήματα κατά την Βυζαντινή περίοδο. Σήμερα, οι επιβάτες του μετρό σταματούν και βλέπουν το παρελθόν της Θεσσαλονίκης.

«Βρέθηκε το εμπορικό κέντρο της πόλης κι αυτό είναι το χαρακτηριστικό στα πολλά μικρά καταστήματα τα οποία χρονολογούνται στη μέση βυζαντινή περίοδο είναι εκεί που αρχαιολόγοι βρήκαν τον υδράργυρο και από εκεί αποδείχθηκε ότι τα καταστήματα ήταν αργυροχρυσοχοΐα», δήλωσε η Μελίνα Παϊσίδου, καθηγήτρια Αρχαιολογίας.

Τον Νοέμβριο του 2025 αναμένεται η επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά και στη συνέχεια οι επεκτάσεις στα Δυτικά της πόλης και την περιοχή των νοσοκομείων.


Πηγή