Ο Τζέρεμι Κάρμαν έχει θέσει ως στόχο να κατασκευάσει την πρώτη μοτοσυκλέτα με ενσωματωμένο χώρο διαμονής! Κάτι σαν motorhome δηλαδή, αλλά σε δύο ρόδες.

Το MotoHome, όπως είναι η κατοχυρωμένη ονομασία του, πέρα από όνειρο ζωής, αποτέλεσε το θέμα διατριβής του Κάρμαν στη σχολή Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νότιας Καλιφόρνιας από την οποία πρόσφατα αποφοίτησε.

Για να μπορέσει να κάνει πραγματικότητά το όραμά του προσέφυγε στην υποστήριξη του κοινού, μέσω on-line χρηματοδότησης. Και τώρα μετά από μήνες εντατικής έρευνας και δουλειάς, το πρώτο πρωτότυπο, είναι έτοιμο.

«Ο λόγος για τον οποίο αποφάσισα να σχεδιάσω μια πλήρως λειτουργική μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου με καταφύγιο είναι γιατί θέλω να μπορώ να ταξιδεύω όπου θέλω χωρίς να υπάρχουν περιορισμοί λόγω εδάφους», σημειώνει ο Τζέρεμι Κάρμαν. «Η αφήγηση πίσω από το σχέδιό μου είναι ότι θα μου επιτρέψει να πραγματοποιήσω ένα ταξίδι ζωής στο νοτιότερο άκρο της Λατινικής Αμερικής. Θα διανύσω περισσότερα από 20 χιλιάδες μίλια μέσα από ερήμους, ποτάμια, παραλίες και πιθανότατα θα ανέβω τις Άνδεις.

motohome1

Θα ακολουθήσω τα βήματα πολλών άλλων αναβατών που πραγματοποίησαν τόσο εκπληκτικά πράγματα, μόνο που η βασική διαφορά είναι ότι θα το κάνω με τη μοτοσυκλέτα που σχεδίασα και κατασκεύασα ο ίδιος, που διαθέτει ενσωματωμένο καταφύγιο. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για έναν αρχιτέκτονα».

Η ιδέα είναι έξυπνη, αλλά δύσκολα εφαρμόσιμη, ώστε να είναι πλήρως λειτουργική χωρίς να υπάρχουν θέματα ασφάλειας.

motohome2

Ανεβαίνεις στη μοτοσυκλέτα σου και πας όπου σε βγάλει ο δρόμος. Όταν κουραστείς, σταματάς σε ένα ασφαλές σημείο, στήνεις τη μοτοσυκλέτα στο κεντρικό, ενισχυμένο σταντ και μπαίνεις στην ευρύχωρη κάψουλα που βρίσκεται ενσωματωμένη στο πίσω μέρος της.

Ο φιλόδοξος αρχιτέκτονας χρησιμοποίησε ως βάση για την κατασκευή του MotoHome μια Honda CB, στην οποία έκανε διάφορες μετατροπές, ούτως ώστε να μπορέσει να σηκώσει το επιπλέον βάρος και να αλλάξει το κέντρο βάρους.

motohome3

Το μπροστινό πιρούνι προέρχεται από CR 500, ώστε να μπορεί η μοτοσυκλέτα να κινείται σε οποιοδήποτε τερέν, παράλληλα το ψαλίδι αντικαταστάθηκε με νέο, πολύ μακρύτερο, ενώ κατασκευάστηκε και νέο υποπλαίσιο για να στηριχθεί η κάψουλα διαμονής, το βάρος της οποίας είναι στα 16 κιλά άδεια.

Κάτω από την κάψουλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για να φιλοξενήσει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για κάμπινγκ, ενώ θα υπάρχει επίσης κουζίνα και τραπεζαρία, σύμφωνα με τον δημιουργό.

motohome4

Αν μη τι άλλο η ιδέα είναι εντυπωσιακή, δεν γνωρίζουμε όμως κατά πόσο είναι λειτουργική, από την άποψη της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας στο δρόμο και ιδιαίτερα στις στροφές, μιας και πρόκειται για μια ιδιόρρυθμη κατασκευή, με μεγάλο βάρος στο πίσω μέρος.

Υπάρχουν κι άλλες απορίες, όπως για παράδειγμα, κατά πόσο θα είναι σταθερή στο σταντ με τον αναβάτη στην κάψουλα; Κι αν φυσάει δυνατός αέρας πως θα αντιδρά στις αλλαγές κατεύθυνσης στο δρόμο ή ακόμη κι όταν είναι ακινητοποιημένη και «στημένη» πάνω στο σταντ;

retyr

Προφανώς αυτές είναι και «ανησυχίες» που έχει και ο ίδιος ο Τζέρεμι Κάρμαν που βρίσκεται πια στη διαδικασία δοκιμών του φιλόδοξου αυτού project.

Ευχή όλων είναι να μπορέσει να πραγματοποιήσει το όνειρό του και γιατί όχι να δει κάποια στιγμή αυτό το ξεχωριστό πόνημα να βγαίνει στην παραγωγή…

Δείτε τα βίντεο…

ΠΗΓΗ