Μιλώντας στο MEGA ο θείος της 19χρονης τόνισε πως μέχρι στιγμής κανένας υπεύθυνος δεν έχει προσεγγίσει την οικογένεια της αδικοχαμένης γυναίκας για να ζητήσει συγγνώμη.

«Τη λέξη συγγνώμη δεν την έχω ακούσει μέχρι ακόμα. Μάλλον την έχουν σβήσει αυτή τη λέξη από το γλώσσα… Θα συνεχίσω το θέμα μέχρι το τέλος, μέχρι να βγει η δικαιοσύνη», δήλωσε.

Το ΕΚΑΒ από την πλευρά του υποστηρίζει πως η πρώτη κλήση στο συντονιστικό κέντρο έγινε γύρω στις 11:00, ωστόσο ο θείος της 19χρονης διαψεύδει αυτούς τους ισχυρισμούς και υποστηρίζει ότι κάλεσε 23 φορές, με την πρώτη κλήση να γίνεται λίγο πριν τις 10:00, ενώ η απάντηση από το ΕΚΑΒ έγινε στις 10:24.

«Προσπαθήσαμε να πάρουμε ένα ταξί. Με το που είδε ο ταξιτζής την κατάσταση λέει «δεν μπορώ να την πάω εγώ σε τέτοια κατάσταση». Και είχε δίκιο ο άνθρωπος, κι εγώ να ήμουν δεν θα το έκανα», είπε και στη συνέχεια τόνισε πως η 19χρονη είχε τις αισθήσεις της όταν έφτασε στο Κέντρο Υγείας Νέας Μάκρης.

Ο Γιώργος Μαθιόπουλος, πρόεδρος εργαζομένων ΕΚΑΒ, τόνισε στο MEGA πως υπάρχει έλλειψη ασθενοφόρων και γι’ αυτό τον λόγο σημειώνονται μεγάλα διαστήματα αναμονής κατά τη διάρκεια της ημέρας, καθώς τα περιστατικά είναι πολλά, ενώ στη συνέχεια γίνεται κατηγοριοποίηση των περιστατικών.


Πηγή