Επεκτείνουν τη συνεργασία τους η COSMOTE και η Microsoft, προσφέροντας ακόμη πιο εξελιγμένες και υψηλής ποιότητας λύσεις cloud σε μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Το portfolio cloud λύσεων εμπλουτίζεται με τυποποιημένες λύσεις Azure και Modern Workplace, καθώς και με τη νέα υπηρεσία υποστήριξης Premium Support. Στόχος της συνεργασίας των δύο εταιρειών είναι να συμβάλλουν στον ταχύτερο ψηφιακό μετασχηματισμό και στη βελτίωση της παραγωγικότητας κάθε επιχείρησης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Ομίλου ΟΤΕ.
Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται, ήδη, από το 2019, παρέχοντας λύσεις cloud σε μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας του Ομίλου Deutsche Telekom με τη Microsoft Corp, σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Όπως ανακοινώθηκε από τους επικεφαλής της Deutsche Telekom και της Microsoft Corp., Tim Höttges και Satya Nadella, αντίστοιχα, η επέκταση συνεργασίας των δύο εταιρειών θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.
Το εμπλουτισμένο portfolio λύσεων cloud που διαθέτει η COSMOTE σε συνεργασία με τη Microsoft περιλαμβάνει τα εξής:
- Υπηρεσίες αξιολόγησης επιχειρησιακής ετοιμότητας για μετάβαση στο Cloud: Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν εξειδικευμένα εργαλεία για την αξιολόγηση της ετοιμότητας των εφαρμογών και πληροφοριακών υποδομών τους που σχετίζονται με το cloud.
- Πιστοποιημένη μεθοδολογία για την ομαλή μετάβαση SAP λύσεων στο Microsoft Azure.
- Εκσυγχρονισμένες υπηρεσίες Azure: Οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιολογούν, να διαχειρίζονται και να μεταφέρουν στο cloud όλες τις εφαρμογές, αξιοποιώντας τις λύσεις που αφορούν στην υποδομή (infrustructure-as-a-service), αλλά και τις υπηρεσίες πλατφόρμας (platform-as-a-service).
- Λύσεις Modern Workplace (με Windows 10 και Microsoft 365), ώστε κάθε επιχείρηση να επιτυγχάνει αποτελεσματικότερη επαφή με τους πελάτες της, διασφαλίζοντας παράλληλα την προστασία ευαίσθητων δεδομένων, να βελτιστοποιεί τη λειτουργία της και να αυξάνει την παραγωγικότητά της. Μέσα από τις λύσεις διευκολύνεται η απομακρυσμένη εργασία μέσα από ένα ασφαλές περιβάλλον.
Επιπλέον, η COSMOTE παρέχει τη νέα υπηρεσία υποστήριξης Premium Support. Με το Premium Support, ένας πιστοποιημένος από τη Microsoft τεχνικός της COSMOTE παραμετροποιεί απομακρυσμένα, γρήγορα και με ασφάλεια το εταιρικό email της επιχείρησης στο νέο Microsoft 365, ώστε να αξιοποιούνται άμεσα όλες οι εφαρμογές, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.
Σημειώνεται, ότι οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τις λύσεις της Microsoft σε συνδυασμό με ολοκληρωμένες υπηρεσίες ασφαλείας που προσφέρει η COSMOTE.
Πηγή