- Ο συνδυασμός της χαρακτηριστικής τεχνογνωσίας της μάρκας και της πρωτοποριακής έμπνευσης, χρήζει διάδοχο του DS 3 CROSSBACK το Νέο DS 3, με νέα σχεδίαση και τεχνολογία.
- Στην 100% ηλεκτρική έκδοση, το Νέο DS 3 E-TENSE διαθέτει νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης 115 kW (156 ίππων) και νέα μπαταρία 54 kWh που του επιτρέπει να φτάσει σε αυτονομία έως και 404 km στον μικτό κύκλο κατά WLTP.
- Το Νέο DS 3 κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Poissy, στην περιοχή του Παρισιού, με πληθώρα επιλογών κινητήρων, όπως αμιγώς ηλεκτρική, βενζίνη και diesel. Οι θερμικοί κινητήρες, καθώς ο νέος ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία αυξημένης χωρητικότητας συναρμολογούνται επίσης στη Γαλλία.
Το DS 3 CROSSBACK παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό το 2018 όπου η πρωτοποριακή σχεδίασή του, τα πολυτελή υλικά με τις εξειδικευμένες τεχνικές
κατεργασίας τους και οι τεχνολογικές καινοτομίες του, το ξεχώρισαν από τον
ανταγωνισμό, ενώ δύο χρόνια αργότερα η αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή του, το κατέστησε
σημείο αναφοράς στην Premium B SUV κατηγορία.
Το Νέο DS 3, ανανεώνει την εξωτερική του σχεδίαση, ενσωματώνει νέες τεχνολογίες,
εξελίσσει την αποδοτικότητα των κινητήρων του και επιτυγχάνει τον βασικό στόχο της
μάρκας: να παρέχει στους επιβάτες του ένα επίπεδο ποιότητας και πολυτέλειας που δεν
είχε επιτευχθεί ποτέ στο παρελθόν σε αυτή την κατηγορία.
Κατασκευή και ποιότητα υλικών
Το Νέο DS 3 βασίζεται στην πλατφόρμα τελευταίας γενιάς CMP, προκειμένου να παρέχει βέλτιστη ασφάλεια, οδηγική απόλαυση και άνεση. Παράλληλα η συγκεκριμένη
«πολυενεργειακή» πλατφόρμα μπορεί να δεχθεί πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, χωρίς καμία απώλεια επιδόσεων ή συμβιβασμό στο χώρο της καμπίνας ή τον χώρο αποσκευών.
Στο Νέο DS 3 εφαρμόστηκαν νέες διαδικασίες σχεδίασης και συναρμολόγησης, με στόχο την μεγιστοποίηση της οδηγικής γαλήνης στο εσωτερικό, καθώς και στη βελτίωση της ασφάλειας. Η νέα τεχνική συγκόλλησης των εξαρτημάτων προσφέρει αυξημένη ακαμψία κατά 30%, παράλληλα τα εξαρτήματα που βιδώνονται αυξάνονται κατά 10% και αντικαθιστούν τα συνδεόμενα εξαρτήματα, ενώ γίνεται χρήση ειδικών υλικών μεταξύ των συναρμογών που βοηθούν στην ελαχιστοποίηση της τριβής με αποτέλεσμα να εξαλείφεται ο ανεπιθύμητος θόρυβος στην καμπίνα. Παράλληλα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας που διαθέτει στάνταρ πίσω πλευρικούς αερόσακους (θώρακος), επιπλέον των αερόσακων οροφής (κεφάλης).
Τέλος, η χρήση καινοτόμων υλικών, όπως ο χάλυβας πολύ υψηλής αντοχής και σύνθετα υλικά αλουμινίου σε συνδυασμό με τη χρήση συμπαγών κινητήριων συνόλων υψηλών επιδόσεων (γνωστά ως downsized) βοηθούν στην μείωση του βάρους του οχήματος.
Σαν αποτέλεσμα το Nέο DS 3 έχει μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, μειωμένη
κατανάλωση καυσίμου και βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή (-5 έως -8dm2) σε
σχέση με τον προκάτοχό του.
Νέα εξωτερική σχεδίαση
Το Νέο DS 3 διατηρεί τη τολμηρή σχεδιαστική του ταυτότητα, ενώ υιοθετεί καθαρές
γραμμές που τονίζουν την εξωτερική του εμφάνιση και αναδεικνύουν περαιτέρω την εκλεπτυσμένη του σιλουέτα που παραπέμπει σε γλυπτό.
Το εμπρός τμήμα του Νέου DS 3 ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της DS
Automobiles. Οι λεπτοί προβολείς LED, μέρος του βασικού εξοπλισμού του οχήματος,
καθώς και τα φώτα ημέρας, τα οποία αποτελούνται από δύο κάθετες λωρίδες LED, αναδεικνύονται από τη νέα μάσκα χαρακτηριστικής DS σχεδίασης και τα
επανασχεδιασμένα DS Wings. Παράλληλα όμως με την αισθητική αρτιότητα στο σχεδιασμό του Νέου DS 3, έμφαση δόθηκε στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής.
Στο κάτω τμήμα της μάσκας οι αεραγωγοί πλαισιώνονται από δύο αεροτομές, που βελτιώνουν αισθητά τον αεροδυναμικό συντελεστή του οχήματος.
Στο πλαϊνό τμήμα του οχήματος οι αναδυόμενες χειρολαβές, οι οποίες ενσωματώνονται
πλήρως στο αμάξωμα συμβάλουν και αυτές στην βέλτιστη αεροδυναμική του μοντέλου και προβάλουν τη σχεδιαστική του καθαρότητα, ενώ το πτερύγιο καρχαρία στις πίσω θύρες παραμένει ως σήμα κατατεθέν του DS 3.
Στο πίσω μέρος του οχήματος ξεχωρίζει η υπογραφή της “DS AUTOMOBILES” που κοσμεί την πόρτα του χώρου αποσκευών. Η τεχνική δημιουργίας αυτής της νέας υπογραφής, είναι γνώριμη από το Νέο DS 7, τα γράμματα κατασκευάζονται από ανοξείδωτο χάλυβα και στη συνέχεια κόβονται και τοποθετούνται ένα-ένα δημιουργώντας ένα ανάγλυφο αποτέλεσμα.
Την εξωτερική εμφάνιση του Νέου DS 3 αναδεικνύουν και συμπληρώνουν τα 7 εξωτερικά χρώματα που διατίθενται στο μοντέλο, με το αποκλειστικό νέο χρώμα Diva Red. Αυτό το νέο αποκλειστικό χρώμα τριπλής επίστρωσης, μαγνητίζει τα βλέμματα, καθώς η απόχρωσή του αλλάζει ανάλογα με το φωτισμό και την γωνία παρατήρησης.
Επιπλέον αποτελεί απόδειξη της Γαλλικής savoir faire και της επιμονής μέχρι την επίτευξη της τελειότητας, που χαρακτηρίζει την DS Automobiles, καθώς για την τελειοποίησή του χρώματος Diva Red, η ειδική ομάδα χρωμάτων πειραματίστηκε με τεχνικές και αποχρώσεις για περισσότερο από μία δεκαετία.
Εσωτερική σχεδίαση – Κομψότητα και έμφαση στη λεπτομέρεια
Ο εσωτερικός χώρος του Νέου DS 3, παραμένει σημείο αναφοράς για την ποιότητα και την έμφαση στη λεπτομέρεια, με στοιχεία που συναντώνται σε πολύ μεγαλύτερες κατηγορίες αυτοκινήτων. Τα καθίσματα του Νέου DS 3 (κατ’ επιλογή θερμαινόμενα με λειτουργία μασάζ) “αγκαλιάζουν” τους επιβάτες παρέχοντας τους υψηλό επίπεδο άνεσης. Oι 6 εσωτερικοί διάκοσμοι του Nέου DS 3 κάνουν γενναιόδωρη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας για να δημιουργήσουν μια μοναδική, άνετη και χαλαρωτική ατμόσφαιρα.
Υφάσματα υψηλής ποιότητας, δέρμα Claudia και δέρμα Nappa αναδεικνύονται και
ξεχωρίζουν μέσα από εξιδεικευμένες τεχνικές κατεργασίας όπως η μοναδική ραφή pearl, η τεχνοτροπία φινιρίσματος «Clous de Paris» που την συναντάμε στην υψηλή ωρολογοποιία και η επεξεργασία δέρματος σε μοτίβο «bracelet».
Τεχνολογική υπεροχή
Το Nέο DS 3, είναι το πρώτο όχημα της κατηγορίας B του ομίλου Stellantis που
ενσωματώνει το νέο DS IRIS SYSTEM, το οποίο συναντάμε στο DS 4 και στο DS 7. Το νέο διαισθητικό σύστημα Infotainment είναι πλήρως προσαρμόσιμο με widgets, προσφέρει 3D πλοήγηση και περιλαμβάνει έναν προσωπικό βοηθό, την IRIS, που αναγνωρίζει φυσική ομιλία. Επιπλέον με το νέο σύστημα infotainment παρέχεται η λειτουργία wireless Mirror Screen (Android Auto, Apple CarPlay).
Η κεντρική οθόνη αφής 10,3'' υψηλής ανάλυσης, βασικός εξοπλισμός σε όλη τη γκάμα του μοντέλου, χωρίζεται σε 12 (2×6) κελιά (ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος), ενώ τα μεγέθη των widgets κυμαίνονται από 1 έως 8 κελιά, δίνοντας εύκολη πρόσβαση σε όλες τις βασικές λειτουργίες οδήγησης. Κάτω από την οθόνη, ο κεντρικός πίνακας διατηρεί τον εντυπωσιακό του σχεδιασμό, χρησιμοποιεί χειριστήρια αφής σχεδιασμένα στο αναγνωρίσιμο στιλ του εμβλήματος DS, τα οποία έχουν τροποποιηθεί προκειμένου να βελτιωθεί η εργονομία.
Παράλληλα ο πίνακας οργάνων 7’’ χωρίζεται σε 2 ζώνες και επανασχεδιάστηκε βάσει των νέων προτύπων της μάρκας. Τέλος, το τιμόνι του Nέου DS 3 ενσωματώνει πλέον τα χειριστήρια των συστημάτων ADAS, τα paddles αλλαγής ταχυτήτων και τα χειριστήρια για βασικές λειτουργίες του νέου συστήματος infotainment.
Εκτός από το infotainment νέας γενιάς, στο Nέο DS 3 συναντάμε τεχνολογικές
καινοτομίες, τόσο στο βασικό, όσο και στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου με
κάποιες από αυτές να αποτελούν αποκλειστικότητα στην Premium Β SUV κατηγορία:
DS MATRIX LED VISION: Οι προβολείς DS MATRIX LED VISION στο Nέο DS 3
αποτελούνται από 3 προβολείς LED για τη λειτουργία διασταυρώσεως και έναν
προβολέα MATRIX BEAM για τη λειτουργία μεγάλης σκάλας, ο οποίος αποτελείται
από 15 ανεξάρτητες μονάδες LED. Αυτές οι μονάδες ενεργοποιούνται και
απενεργοποιούνται σταδιακά, ανάλογα με το περιβάλλον και την οδήγηση, που
σκανάρονται από μία κάμερα που είναι τοποθετημένη στο επάνω μέρος του
παρμπρίζ.
DS DRIVE ASSIST: Το ημι-αυτόνομο σύστημα DS DRIVE ASSIST, είναι ένα βήμα πιο
κοντά στην αυτόνομη οδήγηση. Αυτός ο καινοτόμος εξοπλισμός ρυθμίζει την
ταχύτητα και την απόσταση σε σχέση με το προπορευόμενο όχημα και τοποθετεί με
ακρίβεια το Νέο DS 3 στη λωρίδα κυκλοφορίας που έχει επιλέξει ο οδηγός,
ενεργώντας στο τιμόνι. Βέβαια, επιτρέπει στον οδηγό να ανακτήσει τον έλεγχο του
αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΛΕΙΔΙ: Σε απόσταση 3 μέτρων, το όχημα
αναγνωρίζει το κλειδί του οδηγού και ανάβουν τα εμπρός φώτα. Σε απόσταση 1,5
μέτρου, το όχημα ξεκλειδώνει, οι χειρολαβές των θυρών αναδύονται και οι
καθρέπτες ανοίγουν αυτόματα. Τέλος, όταν ο οδηγός απομακρυνθεί σε απόσταση 2
μέτρων από το όχημα, οι χειρολαβές των θυρών και οι καθρέπτες αναδιπλώνονται
και το όχημα κλειδώνει αυτόματα.
EΝΕΡΓΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΟΠΤΕΥΣΗΣ ΝΕΚΡΑΣ ΓΩΝΙΑΣ: Βασικός εξοπλισμός σε όλη τη γκάμα του
μοντέλου που εγγυάται την ασφαλή οδήγηση και την αποφυγή ακούσιας αλλαγής
λωρίδας κυκλοφορίας. Επιπλέον το σύστημα νέας γενιάς που εξοπλίζει το Νέο DS
3, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό του, βοηθά στη διατήρηση του οχήματος στη
λωρίδα του ή εντός του δρόμου, καθώς λειτουργεί ακόμα και με μόνο μια
διαγράμμιση ή με μερικώς “σβησμένη” διαγράμμιση. Παράλληλα το σύστημα
επόπτευσης νεκράς γωνίας προειδοποιεί τον οδηγό ότι ένα άλλο όχημα βρίσκεται
στο τυφλό σημείο του οχήματος, εάν αυτό το όχημα αποτελεί δυνητικό κίνδυνο.
Κινητήρες – Τεχνολογία Ε-Τense
Από τη δημιουργία της DS Automobiles το 2014, η ηλεκτροκίνηση αποτελεί σταθερή
προτεραιότητα για τη μάρκα, γεγονός που αποδεικνύεται από τη συμμετοχή της στο
πρωτάθλημα της Formula-E από τη σεζόν 2015-2016. Όλη η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από την συμμετοχή της DS Automobiles στη Formula-E, χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του Nέου DS 3 E-TENSE.
Το Νέο DS 3 E-TENSE είναι το πρώτο μοντέλο του Ομίλου Stellantis που φέρει μια νέα ισχυρή μπαταρία, χωρητικότητας 54kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 50,8kWh), με νέα χημική σύσταση που βελτιώνει αισθητά την ενεργειακή πυκνότητα (220 λίτρα, ρεκόρ ενεργειακής πυκνότητας).
Παράλληλα η θερμική διαχείριση με κυκλοφορία υγρού και η αντλία θερμότητας, επιτρέπει στη μπαταρία γρήγορη επαναφόρτιση, βελτιστοποιημένη αυτονομία και αυξημένη διάρκεια ζωής. Η νέα μπαταρία μπορεί να επαναφορτίσει από 0 έως 80% σε 25 λεπτά σε ταχυφορτιστή DC 100 kW, ενώ σε τριφασικό wallbox 11 kW AC
μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε περίπου 5 ώρες.
Επιπλέον, η τοποθέτηση της νέας compact μπαταρίας μεταξύ των εμπρός και των πίσω
καθισμάτων, κάτω από το κεντρικό τούνελ και η ειδική κατασκευή του πίσω άξονα, επιτρέπουν στο Νέο DS 3 E-Tense να διατηρήσει όλα τα πλεονεκτήματα των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (άνετος χώρος για τους πίσω επιβάτες, μεγάλος χώρος αποσκευών, θέση οδήγησης πανομοιότυπη με τα οχήματα εσωτερικής καύσης κ.α).
Παράλληλα, ο νέος ηλεκτροκινητήρας HSM (Hybrid Synchronous Motor), κατασκευασμένος στο Trémery της Γαλλίας από τη νέα κοινοπραξία μεταξύ της NIDEC και της Stellantis, προσφέρει ισχύ 115 kW (156 ίππους) ροπή 260 Nm, άμεσα διαθέσιμη στον οδηγό και εξασφαλίζει την απόλυτη οδηγική απόλαυση με μηδενικές εκπομπές.
Η νέα μπαταρία σε συνδυασμό με την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής αυξάνει την αυτονομία του οχήματος σε 404 χιλιόμετρα στον συνδυασμένο κύκλο WLTP, ενώ ο οδηγός του Νέου DS 3 E-Tense έχει στην διάθεσή του έως 575 χιλιόμετρα αυτονομίας σε αστικό περιβάλλον (WLTP).
Την γκάμα του Νέου DS 3, ολοκληρώνουν ο κινητήρας BlueHDi 130 με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8 και δύο κινητήρες βενζίνης PureTech 100 με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και PureTech 130 με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8.
Επίπεδα Εξοπλισμού
Το Νέο DS 3 προσφέρεται σε 5 επίπεδα εξοπλισμού ανάλογα με τον κινητήρα. Πιο
συγκεκριμένα οι εκδόσεις Bastille, Rivoli, Opera, Performance Line και Performance Line +.
Αποκλειστικές Υπηρεσίες DS
Oι πελάτες του Νέου DS 3 θα μπορούν να απολαμβάνουν το πρόγραμμα DS Assistance που τους παρέχει 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Επιπλέον, στο Νέο DS 3 παρέχονται 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.
Πηγή