«Το πρόσωπο στην αφίσα είναι ο θεατής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Κουβαλάει μέσα του ταινίες, στιγμές, ανθρώπους, ιδέες από τα 60 χρόνια του Φεστιβάλ. Εδώ, στέκεται ένα λεπτό και μας χαρίζει μια πόζα, πριν προχωρήσει στο μέλλον της διοργάνωσης».
Αυτό αναφέρει ο ιδιοφυής Τζον Μαυρουδής που φιλοτέχνησε την αφίσα του επερχόμενου 60ου Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Με έμπνευση τα αποφθέγματα
Την ανατρεπτική αφίσα για το επετειακό 60ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης υπογράφει ο Τζον Μαυρουδής. Ενας από τους πιο επιδραστικούς σύγχρονους illustrators. Ο Τζον Μαυρουδής είναι γεννημένος στην Καλιφόρνια, ο πατέρας του είναι Έλληνας και η μητέρα του Αμερικανίδα, απέκτησε διεθνή φήμη χάρη στο εξώφυλλό του για το περιοδικό ΤΙΜΕ, που απεικόνιζε τη Δρ. Κριστίν Μπλάζεϊ Φορντ, σχεδιασμένη από περίφημα αποφθέγματά της.
Την ίδια μέθοδο είχε χρησιμοποιήσει νωρίτερα για να δημιουργήσει το πορτρέτο του αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για το The Nation.
Γιατί γραμματόσημο στην αφίσα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου
«Οι μορφές είναι αγγελικές, σύμβολα καλοσύνης. Μάς υπενθυμίζουν ότι όσο περισσότερο κατανοούμε το διαφορετικό στη ζωή, τόσο περισσότερο καταλαβαίνουμε ότι ο άλλος δεν απέχει από εμάς» αναφέρει ο καλλιτέχνης που φιλοτέχνησε την αφίσα,Τζον Μαυρουδής.
«Μου αρέσει το γραμματόσημο ως πλαίσιο γιατί είναι ένα διεθνές σύμβολο επικοινωνίας. Αυτό ακριβώς κάνει και το Φεστιβάλ. Δίνει φωνή σε κινηματογραφιστές από την Ελλάδα και ολόκληρο τον κόσμο. Το έχω χρησιμοποιήσει σε έργα μου, αλλά νιώθω ότι εδώ βρίσκει το ιδανικό του» καταλήγει ο Τζον Μαυρουδής.
Το ύφος του συνδυάζει ποπ αισθητική με πολιτική αιχμή. Έχει φιλοτεχνήσει τέσσερις φορές εξώφυλλα για το The New Yorker -ένα από τα οποία αναγορεύτηκε Cover of the Year από την αμερικανική Society Of Magazine