Ο Άντι Μπέρναμ αντέδρασε πριν από λίγο στην παραίτηση του Κιρ Στάρμερ, επιβεβαιώνοντας παράλληλα ότι θα διεκδικήσει την ηγεσία των Εργατικών και την πρωθυπουργία.

Ο Άντι Μπέρναμ ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφιος για την ηγεσία των Εργατικών μετά την ανακοίνωση της παραίτησης του Κιρ Στάρμερ.

Σε δήλωσή του ανέφερε:

«Ο Κιρ προσέφερε τεράστιες υπηρεσίες στη χώρα μας και θέλω να τον ευχαριστήσω για την ηγεσία και την αφοσίωσή του σε μια τόσο δύσκολη περίοδο.

Η απόφασή του σηματοδοτεί την έναρξη μιας μεταβατικής περιόδου και είναι σημαντικό αυτή η διαδικασία να διεξαχθεί με τάξη και υπευθυνότητα.

Θα θέσω υποψηφιότητα στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας», επιβεβαίωσε ο Μπέρναμ.

Ο Γουές Στρίτινγκ στηρίζει τον Άντι Μπέρναμ για την ηγεσία των Εργατικών

Την ίδια ώρα, ο πρώην υπουργός Υγείας της Βρετανίας, Γουές Στρίτινγκ ανακοίνωσε ότι δεν θα διεκδικήσει την ηγεσία των Εργατικών, επιλέγοντας να στηρίξει δημόσια την υποψηφιότητα του Άντι Μπέρναμ.

Ο Στρίτινγκ αποκάλυψε ότι είχε εκτενείς συζητήσεις με τον Μπέρναμ τις τελευταίες ημέρες, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η ενότητα του κόμματος πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα.

«Μπορούμε να περάσουμε το καλοκαίρι υπερτονίζοντας μικρές διαφορές ή μπορούμε να σηκώσουμε τα μανίκια και να τον βοηθήσουμε να φέρει τις αλλαγές που χρειάζονται το κόμμα μας και η χώρα μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Πηγή