Η αναμενόμενη διάδοχος της Lamborghini Huracán, που κατά πάσα πιθανότητα θα ονομάζεται Teramario, θα κινείται από έναν από τους πιο ισχυρούς και πολύστροφους V8 που έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ σε μοντέλο παραγωγής.

Ο 634, αυτός είναι ο εσωτερικός του κωδικός, έχει διπλή υπετροφοδότηση (bi-turbo), χωρητικότητα 4.000 κυβικών, έχει εξελιχθεί από την ίδια τη Lamborghini στην έδρα της, τη Sant’ Agara Bolognese, και το ιδιαίτερό του γνώρισμα είναι ότι η κόκκινη περιοχή του στροφομέτρου του ξεκινά από τις 10.000 σ.α.λ.

Τομή που συνήθως συναντάται σε αγωνιστικά σύνολα και όπως προαναφέραμε του εξασφαλίζει μια επίζηλη θέση μεταξύ των πιο πολύστροφων συνόλων που κινούν μοντέλα παραγωγής.

Η απόδοσή του ξεπερνά τους 800 ίππους και κατά συνέπεια και την ισχύ όλων των εκδόσεων της Huracan, ενώ συμπληρώνεται και από ένα plug-in υβριδικό σύστημα.

Το οποίο αποτελείται από έναν μικρό σε διαστάσεις και βάρος ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων που είναι τοποθετημένος μπροστά από το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.

Έτσι η συνδυαστική ισχύς αναμένεται να ξεπεράσει τους 900 ίππους, ενώ αναλογικά θα βελτιωθούν και οι επιδόσεις σε σχέση με τη Huracan.

Η Teramario θα κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τη ναυαρχίδα Revuelto, με την οποία θα μοιράζεται σε γενικές γραμμές το ίδιο πλαίσιο από ανθρακονήματα. Απλά για την περίσταση και σε κάποια λιγότερο σημαντικά σημεία του θα χρησιμοποιείται πιο φτηνό αλουμίνιο.

Η Teramario, που θα ανταγωνίζεται τη Ferrari 296 GTB, αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα τον Αύγουστο και θα είναι διαθέσιμη προς το τέλος του έτους.


Πηγή