Ούτε 24 ώρες δεν έμεινε το αμφιθέατρο που στήθηκε στο Ζάππειο, το Σάββατο (20.06.2026) για τη διεξαγωγή εκδηλώσεων, μιας και το Φεστιβάλ «Ολυμπίων» εν τέλει αναβλήθηκε. Ο Σπύρος Μπιμπίλας έκανε λόγο με δηλώσεις του στην εκπομπή «Buongiorno» του Mega, για ένα «αλαλούμ» που εκθέτει την κυβέρνηση.
Λίγες ώρες από τη στιγμή που τα συνεργεία παρέδωσαν το αμφιθέατρο που είχε στηθεί μπροστά από το Ζάππειο Μέγαρο, ανακοινώθηκε πως για τεχνικούς λόγους, το Φεστιβάλ αναβάλλεται. Ο Σπύρος Μπιμπίλας περιμένει, όπως είπε, να αποδοθούν ευθύνες για τα όσα έγιναν.
«Είμαι από τους ηθοποιούς που θίγονται από αυτήν την κατάσταση. Εκθέτει την κυβέρνηση και πρόκειται για ένα αλαλούμ υπουργείων, οργανισμών και υπηρεσιών. Αφήνει έκθετους τους καλλιτέχνες που θα συμμετείχαν σε αυτό το φεστιβάλ. Εμείς θα ήμασταν η πρώτη θεατρική παράσταση την Τετάρτη», είπε αρχικά ο Σπύρος Μπιμπίλας.
«Πρέπει να αποδοθούν ευθύνες, να γίνουν εξετάσεις για το ποιος ευθύνεται. Το κακό ξεκινά από ένα πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε ερήμην της αντιπολίτευσης. Το Ζάππειο άρχισε να γίνεται χώρος εμπορίου. Εγώ συμφωνώ (σ.σ. για το ξήλωμα). Όλοι οι ηθοποιοί αναρωτιόμασταν που θα γίνει αυτό το θέατρο», πρόσθεσε παρακάτω.
Η ανακοίνωση της Επιτροπής Ολυμπίων και Ζαππείου Κληροδοτήματος ευχαριστεί τους καλλιτέχνες, τους συνεργάτες και το κοινό για την κατανόηση και τη στήριξη, χωρίς να δίνει περαιτέρω λεπτομέρειες για τους λόγους της αναβολής.
Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη κατασκευή είχε προκαλέσει αντιδράσεις στα social media, καθώς κάποιοι υποστήριζαν ότι περιόριζε την πρόσβαση στον χώρο του Ζαππείου, ενώ άλλοι σημείωναν ότι αλλοιώνει την εικόνα της Βασιλίσσης Όλγας λόγω του όγκου και του ύψους της.
Πηγή
















