Το σύνολο που κινεί τις Bugatti Veyron και Chiron εντυπωσιάζει μόνο με το άκουσμα του αριθμού των κυλίνδρων του: 16, στους οποίους κατανέμονται συνολικά 8.000 κυβικά.
Έτσι ο κάθε κύλινδρος έχει τη θερμοδυναμικά βέλτιστη χωρητικότητα των 500 κυβικών, ενώ από κει και πέρα η απόδοσή του έχει φτάσει την εξωπραγματική τιμή των 1.600 ίππων στη Chiron Super Sport.
Ο αστικός μύθος θέλει τον τότε επικεφαλής του ομίλου Volkswagen Ferdinand Piech να τον έχει σχεδιάσει πάνω σε μια χαρτοπετσέτα ή σε ένα φάκελο αλληλογραφίας, ενώ η συνέχεια, όπως αναφέρουν οι εμπλεκόμενοι μηχανικοί ήταν εξαιρετικά δύσκολη. Και αυτό γιατί κάθε εξάρτημα έπρεπε να σχεδιαστεί από την αρχή και βέβαια να δοκιμαστεί.
Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά προέβλεπαν ευθύς εξαρχής τέσσερα turbo, ενώ η απόδοση της πρώτης εκδοχής του στη Veyron ήταν 1.001 ίπποι. Στη Veyron 16.4 Super Sport έφτασε μέχρι και τους 1.200, ενώ προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στη Chiron επανασχεδιάστηκε. Και απέκτησε μια υπερπλήρωση δύο σταδίων με τους υπερσυμπιεστές να είναι συνδεδεμένοι ανά δύο σε σειρά αλλά και με ένα διπλό σύστημα ψεκασμού.
Έτσι η απόδοσή του έφτασε αρχικά τους 1.500 ίππους και στη συνέχεια, όπως προαναφέραμε τους 1.600.
Ο κάθε W16 των 8.000 κυβικών αποτελείται συνολικά από 3.712 εξαρτήματα και κατασκευάζεται από δύο μηχανικούς στο χέρι μέσα σε 6 μέρες.
Πηγή