Σύμφωνα με αυτά, το 2006 υπογράφεται η πρώτη σύμβαση με το όνομα 10004, η οποία προβλέπει κατασκευή συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R σε 88 βαγόνια.
Η σύμβαση αυτή προχώρησε, ολοκληρώθηκε, ωστόσο δεν υπήρξε ποτέ διασύνδεση μεταξύ των συστημάτων.
Τον Σεπτέμβριο του 2007, υπογράφεται δεύτερη σύμβαση, η 10005, η οποία προβλέπει τοποθέτηση ETCS σε βαγόνια και στην γραμμή Αθήνα – Προμαχώνας. Αν και υπογράφηκε και πληρώθηκε 35.000.000 ευρώ, η συγκεκριμένη σύμβαση δε λειτούργησε ποτέ.
Τον Σεπτέμβριο του 2014 υπογράφεται η τρίτη σύμβαση – κλειδί 717, η οποία προβλέπει την επανεγκατάσταση των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης.
Τα συστήματα αυτά δε λειτουργούν μέχρι σήμερα.
Το 2015, παραδίδεται το σύστημα ETCS σε συρμούς, ωστόσο ούτε αυτό λειτουργεί, ενώ το 2017 παραδίδεται και το σύστημα GSM-R, το οποίο επίσης δε λειτουργεί.
Το 2020 παραδίδεται και το σύστημα ETCS στις ράγες, το οποίο δεν έχει λειτουργήσει ακόμα, ενώ το 2023 τον Σεπτέμβριο, αναμένεται η επισκευή του συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση.
Πηγή