Με έμφαση στην ανάδειξη του brand Ελλάδα στο σύνολό του παρουσιάζεται σήμερα στις 20.00 η καμπάνια του ελληνικού τουρισμού για το 2020. Την παρουσίαση θα ανοίξει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο επικεφαλής δημιουργικού στην προεδρία της κυβέρνησης, Steve Vranakis, θα παρουσιάσει τη στρατηγική στην οποία βασίστηκε η φετινή καμπάνια και η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, θα μιλήσει για τη φιλοσοφία της καμπάνιας και τη συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα. Την παρουσίαση θα προλογίσει ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης.

Οπως πληροφορείται η «Κ», η βασική φιλοσοφία της εδράζεται στο γεγονός πως η Ελλάδα μέσα στην πανδημία κατάφερε να δημιουργήσει ένα νέο άυλο κεφάλαιο ανυπολόγιστης αξίας. Αυτή την υπεραξία λοιπόν επιχειρεί η καμπάνια να κωδικοποιήσει. Να την αναδείξει ώστε η χώρα να εισπράξει τα οφέλη της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στην οικονομία, στις ξένες επενδύσεις, στις διεθνείς σχέσεις, στον τουρισμό. Αποτελεί για τη χώρα ένα σημαντικό όπλο ήπιας ισχύος που θα τη βοηθήσει τα μέγιστα στη διαδικασία ανάκαμψής της. Με απλά λόγια, είναι μια προσπάθεια να παρουσιάσει η Ελλάδα στον κόσμο μια νέα εθνική ταυτότητα. «Ενα νέο, σύγχρονο πρόσωπο μιας χώρας που μπορεί και τα καταφέρνει στα δύσκολα».

Η Ιωάννα Δρέττα μιλώντας στην «Κ» εξηγεί πως «η φετινή καμπάνια του ελληνικού τουρισμού δεν είναι μια τυπική τουριστική καμπάνια μιας συνηθισμένης χρονιάς. Η στρατηγική της είναι αφενός να κεφαλαιοποιήσει τη θετική εικόνα που υπάρχει για τη χώρα στο εξωτερικό όλο το τελευταίο διάστημα με τη διαχείριση της πανδημίας και αφετέρου να κρατήσει ζωντανή την προσμονή και την επιθυμία, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν, να επισκεφθούν οι τουρίστες την Ελλάδα». «Κυρίως όμως στοχεύει στο μέλλον, διότι έρχεται να χτίσει το brand του ελληνικού καλοκαιριού». Ο σχεδιασμός της καμπάνιας περιλαμβάνει τη δυνατότητα εξέλιξής της και αλλεπάλληλων προσαρμογών της σε διαδοχικές φάσεις, ανάλογα με τις συνθήκες που θα επικρατούν. Η παρουσίαση θα γίνει στο Cine Αίγλη, τον θερινό κινηματογράφο του Ζαππείου, όπου και θα προβληθεί για πρώτη φορά το σχετικό βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα.

kathimerini.gr