Από τις αρχές της εβδομάδας όλα τα ράφια είναι γεμάτα, υπάρχει μεγάλη επάρκεια σε σχολικά είδη σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου, όχι μόνο στα σουπερμάρκετ και βεβαίως είναι σε λειτουργία από σήμερα και το «καλάθι του μαθητή», τόνισε στην ΕΡΤNEWS ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σουτέρ Mάρκετ Ελλάδας Απόστολος Πεταλάς.
«Και αυτό αφορά βασικά έντεκα ομάδες προϊόντων οι οποίες έχουν αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, βέβαια είναι πολύ βασικά προϊόντα τα οποία είναι απαραίτητα σε κάθε σχολική οικογένεια».
Όπως τόνισε, «όποια επιχείρηση έχει σχολικά είδη είναι υποχρεωμένη να έχει αυτές τις 11 κατηγορίες προϊόντων και να δηλώνει και τις αντίστοιχες τιμές τους για να είναι διαθέσιμες και γνωστές στον καταναλωτή.
Οι τιμές δεν προσδιορίζονται, αλλά αυτό που μπορώ να σας πω από τα στοιχεία που έχουμε ήδη, γιατί τα προϊόντα αυτά ήδη είναι στα ράφια, τα φυλλάδια των εταιρειών, είτε αφορά ηλεκτρονική μορφή είτε φυσική, είναι ήδη στη διάθεση των καταναλωτών, οι τιμές εφέτος είναι στα επίπεδα τα περσινά και σε αρκετές κατηγορίες υπάρχουν και χαμηλότερες από πέρσι οι τιμές.
Παρά το γεγονός, και θα ήθελα να το τονίσω αυτό, ότι για δύο λόγους η πρώτη ύλη, ο χαρτοπολτός, από πέρυσι έχει ανέβει αρκετά. Τα σχολικά είδη παράγονται στην Ασία και πλέον κάνουν το γύρο της Αφρικής και αυτό έχει αυξήσει πάρα πολύ το μεταφορικό κόστος.
Παρόλα αυτά, δεν θα τα πάρουμε ακριβότερα, διότι αφενός μεν λόγω του έντονου ανταγωνισμού, δεδομένου ότι αυτή η κατηγορία έχει έντονο όγκο μέσα στη διάρκεια του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου, αλλά και επειδή υπάρχει συναίσθηση και της επιχειρηματικότητας ότι η μέση οικογένεια που έχει παιδιά σε σχολική ηλικία πιέζεται ιδιαίτερα.
Και θα ήθελα να αναφέρω το γεγονός ότι τις τελευταίες εβδομάδες η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης έχει κάνει μια ιδιαίτερα μεγάλη προσπάθεια να εξασφαλίσει ότι οι τιμές θα κρατηθούν στα επίπεδα αυτά.
Άρα, στην ουσία οι καλύτερες τιμές οφείλονται στη μεγαλύτερη συμπίεση των ήδη μικρών περιθωρίων κέρδους που υπάρχουν στις κατηγορίες αυτές.
Σε ορισμένες μεγάλες αλυσίδες, αλλά και σε άλλες επιχειρήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου, πολλά σχολικά είδη έχουν χαμηλότερη τιμή από την περσινή χρονιά».
enikonomia.gr