Πριν από 18 μήνες, ο Andrew Burton, ένας σχεδιαστής τεχνολογικών προϊόντων από το Λονδίνο, εξασφάλισε μια συνέντευξη στην Google.
Ήθελε πολύ τη δουλειά, τη δουλειά των ονείρων του, όπως λέει, και πέρασε μάλιστα από διάφορα στάδια επιλογής.
Την προκαταρκτική συνέντευξη, την εξέταση των τεχνικών του ικανοτήτων, ακόμα και μια ολόκληρη μέρα όπου πέρασε από 4 διαδοχικές συνεντεύξεις.
Τον έβαλαν μετά να σχεδιάσει το τελικό προϊόν, ένα πρωτότυπο για μια εφαρμογή γυμναστικής, περνώντας 6 ώρες φτιάχνοντας το app.
Αφού το έφτιαξε, πέρασε άλλες 30 ώρες «προσπαθώντας να κάνω την Google να με αγαπήσει», όπως λέει χαρακτηριστικά. Και μετά του είπαν πως επέλεξαν κάποιον άλλο τελικά. Καλώντας τον να ξανακάνει αίτηση σε κάναν χρόνο.
Ο ίδιος ένιωθε ντροπή που δεν τον πήραν και δεν είπε σε κανέναν για την εμπειρία του. Ξαφνικά συνειδητοποίησε όμως πως η εφαρμογή που είχε φτιάξει για την Google ήταν μια πρώτης τάξεως ιδέα. Αφού πρόσθεσε νέες λειτουργίες, την ονόμασε Tona.
Είναι ένα πρόγραμμα γυμναστικής με έμφαση στον κόσμο των επιχειρήσεων, καθώς σου επιτρέπει να παρακολουθείς τη γυμναστική σου και να τη μοιράζεσαι με τους φίλους σου, σαν κοινωνικό δίκτυο, ενδυναμώνοντας έτσι τις σχέσεις εταιριών και πελατών.
Το app άρεσε σε όλους. Κάπου 5.000 συνδρομητές, 5 γυμναστήρια και αρκετές εταιρίες εντάχθηκαν στην εφαρμογή πριν ακόμα λανσαριστεί.
Μετά έγραψε την ιστορία του σε ένα blog, με χαρακτηριστικό τίτλο «μετέτρεψα τη συνέντευξή μου στην Google σε ένα startup», την οποία έπιασαν αρκετά ειδησεογραφικά δίκτυα και τον έκαναν γνωστό.
Άλλες 1.000 συνδρομές ήρθαν αμέσως και πλέον η Tona είναι ήδη επιτυχημένη εφαρμογή εκεί έξω, με μια σειρά από επενδυτές να σπεύδουν να τη χρηματοδοτήσουν περαιτέρω…