Τα συμπεράσματα και τις προτάσεις της κατέθεσε στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, η αρμόδια Επιστημονική Επιτροπή, μετά από μελέτη και αποτίμηση των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα 2022, προκειμένου να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο της χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Τα κύρια σημεία της σχετικής έκθεσης της επιτροπής, σχετικά με τις εξετάσεις, οι οποίες αφορούσαν στα γνωστικά αντικείμενα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, συνοψίζονται στα παρακάτω:

Σχετικά με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, όπως σημειώνεται από σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, κρίνεται αναγκαίο να ενδυναμωθεί η κειμενοκεντρική προσέγγιση του γλωσσικού μαθήματος με εστίαση στην παιδαγωγική των πολυγραμματισμών και στη νοηματοδότηση της γλωσσικής πολυμορφίας και ετερότητας. Επιπλέον, θα πρέπει να δοθεί έμφαση στη διαχείριση και οργάνωση της πληροφορίας, στις τεχνικές πύκνωσης του λόγου, στην αξιοποίηση δραστηριοτήτων εμβάθυνσης, καθώς και στην καλλιέργεια μεταγνωστικών ικανοτήτων μέσω σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων.


cnn.gr