Σε μια πολυτελή έπαυλη στην Βάρη κατοικούσε ο 48χρονος Ιταλός, που αναζητείτο ως αρχηγός μιας εγκληματικής οργάνωσης που εμπλέκεται στο λαθρεμπόριο πετρελαιοειδών, με κέρδη που υπερβαίνουν τα 21 δισεκατομμύρια δολάρια, και συνελήφθη στην Βάρκιζα.
Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του MEGA, ο Ιταλός, σε βάρος το οποίου εκκρεμούσε διεθνές ένταλμα σύλληψης, τον τελευταίο καιρό είχε βρει καταφύγιο στην Ελλάδα, διέμενε με την οικογένειά του σε υπερπολυτελή βίλα, έκανε χλιδάτη ζωή, με γρήγορα αυτοκίνητα και διασκέδαση σε ακριβά στέκια.
Η οργάνωση, στην οποία ο 48χρονος Ιταλός φέρεται να είχε ηγετικό ρόλο, ως ιδιοκτήτρια δεξαμενοπλοίων, υπό την κάλυψη νομιμοφανών ναυτιλιακών εταιριών, φόρτωνε προϊόντα πετρελαίου από λιμάνια της Λατινικής Αμερικής και επετύγχανε την ιδιοποίησή τους κατά τη μεταφορά τους, χρησιμοποιώντας τεχνάσματα.
Ειδικότερα, προμηθεύονταν συσκευές δορυφορικής αναμετάδοσης και αναγνώρισης από ακινητοποιημένα πλοία που βρίσκονταν σε λιμάνια της Ασίας, τις τοποθετούσαν στα δεξαμενόπλοιά τους, και κατά τη διάρκεια της μεταφοράς τις απενεργοποιούσαν, καταφέρνοντας να εξαπατήσουν τους ναυλωτές.
Η επίσημη ανακοίνωση της ΕΛΑΣ για τη σύλληψη του 48χρονου Ιταλού
«Από την Υποδιεύθυνση Αναζητήσεων Αρχείου και Ταυτοτήτων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, συνελήφθη χθες, Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024, κατόπιν ενδελεχών ερευνών, σε περιοχή της Βάρκιζας, αλλοδαπός, σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, διεθνικού χαρακτήρα, με έδρα χώρα της Λατινικής Αμερικής.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την εκδοθείσα ερυθρά αγγελία από την INTERPOL και με πληροφορίες από Αρχές του εξωτερικού, ο αλλοδαπός ήταν ηγετικό μέλος της οργάνωσης, η οποία δραστηριοποιούνταν στο λαθρεμπόριο πετρελαιοειδών διεθνώς.
Η εν λόγω οργάνωση, ως ιδιοκτήτρια δεξαμενοπλοίων, υπό την κάλυψη νομιμοφανών ναυτιλιακών εταιριών, φόρτωνε προϊόντα πετρελαίου από λιμάνια της Λατινικής Αμερικής και επετύγχανε την ιδιοποίησή τους κατά τη μεταφορά τους, χρησιμοποιώντας τεχνάσματα.
Ειδικότερα, προμηθεύονταν συσκευές δορυφορικής αναμετάδοσης και αναγνώρισης από ακινητοποιημένα πλοία που βρίσκονταν σε λιμάνια της Ασίας, τις τοποθετούσαν στα δεξαμενόπλοιά τους, και κατά τη διάρκεια της μεταφοράς τις απενεργοποιούσαν, καταφέρνοντας να εξαπατήσουν τους ναυλωτές.
Το παράνομο οικονομικό όφελος της οργάνωσης εκτιμάται ότι ξεπερνάει τα 21 δισεκατομμύρια δολάρια Η.Π.Α., ζημιώνοντας τόσο τους ναυλωτές όσο και το κράτος τους».
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.