Η περίπτωση της Κάιλι Τζένερ καταδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η επιρροή που έχει σε εκατομμύρια ανθρώπους είναι τόσο μεγάλη που την κατατάσσει μεταξύ των σημαντικότερων «influencers» σε παγκόσμια κλίμακα. Με μαθηματική ακρίβεια λοιπόν θα έφτανε και η στιγμή που η 20χρονη περσόνα θα εξελισσόταν στο πιο δυνατό χαρτί της οικογένειας Καρντάσιαν, με περιουσία που σύμφωνα με το Forbes ανέρχεται σε 900 εκατομμύρια δολάρια.

Η νεαρή μητέρα κατάφερε μέσα σε μόλις τρία χρόνια να χτίσει μια αυτοκρατορία πατώντας στο χαλί που είχε φροντίσει να στρώσει νωρίτερα η ετεροθαλής αδερφή της Κιμ Καρντάσιαν, αλλά και χάρη στο μυαλό της οικογένειας, την μητέρα της Κρις.

Η Κάιλι πρωτοεμφανίστηκε στην τηλεόραση σε ηλικία 10 χρόνων, στο ριάλιτι «Keeping Up with the Kardashians». Μεγαλώνοντας άλλαξε εμφανισιακά ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε η πιο διάσημη της οικογένειας, Κιμ.

Το σημείο που της προκαλούσε ανασφάλεια ήταν τα χείλη της. Μπορεί τη λύση στην περίπτωση να την έδωσαν οι πλαστικοί χειρουργοί, ωστόσο από αυτήν την ανάγκη γεννήθηκε η ιδέα της δημιουργίας της Kylie Cosmetics. Της εταιρείας καλλυντικών που σήμερα, τρία χρόνια μετά την ίδρυσή της, έχει φέρει την Κάιλι στην 27η θέση της λίστας των πλουσιότερων αυτοδημιούργητων γυναικών στις ΗΠΑ. Δεν το λες και μικρό πράγμα.

Η λέξη βέβαια «αυτοδημιούργητη» που χρησιμοποιεί το Forbes στο εξώφυλλο του τεύχους Αυγούστου εγείρει ενστάσεις από τη στιγμή που η νεαρή επιχειρηματίας προέρχεται από εύπορη οικογένεια.

Πώς όμως έχει καταφέρει η Kylie Cosmetics μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να κοστολογείται στα 800 εκατομμύρια δολάρια;

Η επιχείρηση βασίζεται στο διαδίκτυο καθώς τα περισσότερα προϊόντα πωλούνται online και στη δύναμη των social media. Όσο κι αν φαίνεται περίεργο στην επιχείρηση εργάζονται επτά υπάλληλοι πλήρους απασχόλησης και πέντε μερικής απασχόλησης.

Η παραγωγή και η συσκευασία των προϊόντων έχει ανατεθεί στην εταιρεία Seed Beauty που εδρεύει στην Καλιφόρνια, ενώ τις πωλήσεις έχει αναλάβει η εταιρεία Shopify από τον Καναδά.

Με τη διαχείριση των οικονομικών και τις δημόσιες σχέσεις ασχολείται η μητέρα της Κάιλι, Κρις, μια δεινή επιχειρηματίας που μπορεί να πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες και που ελέγχει όλες τις επαγγελματικές -και όχι μόνο- δραστηριότητες της οικογένειας, με το αζημίωτο φυσικά καθώς εισπράττει το 10% από κάθε παιδί της.

Η Κάιλι με τη σειρά της έχει αναλάβει την προώθηση των προϊόντων της μέσω των λογαριασμών της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτή είναι η δουλειά της. Και δεν είναι εύκολη, αν αναλογιστεί κανείς ότι απευθύνεται σε περισσότερους από 110 εκατομμύρια (!) ανθρώπους που την ακολουθούν στο Instagram, 25,6 εκατομμύρια followers στο twitter, 24,5 εκατομμύρια στο snapchat, 16,4 εκατομμύρια followers του λογαριασμού της εταιρείας της. Και οι περισσότεροι από όλους αυτούς τους ακόλουθους είναι γυναίκες και κορίτσια που αποτελούν εν δυνάμει ή δυνητικούς πελάτες της Kylie Cosmetics.

Το πόσο μεγάλη επιρροή ασκεί στο κοινό της η 20χρονη επιχειρηματίας το διαπιστώσαμε τον περασμένο Φλεβάρη, όταν μια ανάρτησή της που αφορούσε στο Snapchat λίγο έλειψε να προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημιά στη μητρική εταιρεία.

«Υπάρχουν και άλλοι που δεν ανοίγουν πια το Snapchat; Ή είμαι μόνο εγώ…, είναι τόσο λυπηρό», έγραψε και εν ριπή οφθαλμού οι μετοχές της Snap Inc. έπεσαν περισσότερο από 6%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε απώλειες περίπου 1,3 δισ. δολαρίων σε χρηματιστηριακή αξία…

newsbeast.gr


Πηγή