Το κλασικό Mini, έχει μια δική του, ξεχωριστή θέση στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και φυσικά ένα μεγάλο αριθμό φανατικών οπαδών που έχουν ή θα ήθελαν να έχουν ένα και να το κυκλοφορούν όποτε έχουν τη δυνατότητα.
Από τη στιγμή που υπάρχει η ζήτηση είναι λογικό να υπάρχουν και εταιρείες που μεταξύ άλλων ασχολούνται με τη συντήρηση και την αναπαλαίωση των Mini, αρκετά από τα οποία έχουν ηλικία που τείνει στα 60 χρόνια.
Μια από αυτές τις εταιρείες είναι και η βρετανική David Brown Automotive (DBA) η οποία προσφέρει στην ουσία restomods, δηλαδή κλασικά Mini με σύγχρονη τεχνολογία και ιδιαίτερη πολυτέλεια στο εσωτερικό τους. Φυσικά η DBA απευθύνεται σε ένα ειδικό κοινό που είναι διατεθειμένο να βάλει το χάρι βαθιά στην τσέπη για να αποκτήσει ένα από τα μοντέλα της.
Πόσο μάλλον το τελευταίο και κορυφαίο της γκάμας της, το Mini Remastered Oselli Edition, που όπως λέει και το όνομά του έχει προκύψει σε συνεργασία με την Oselli. Η οποία ειδικεύεται στη βελτίωση των επιδόσεων κλασικών αυτοκινήτων.
Για αυτό το λόγο λοιπόν ο κινητήρας του Mini έχει μεγαλώσει στα 1.450 κυβικά, έχει αποκτήσει δύο διπλά καρμπυρατέρ και συνδυάζεται και με ένα αναβαθμισμένο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Αναβαθμισμένη είναι τόσο η ανάρτηση όσο και τα φρένα, ενώ οι ζάντες των 13 ιντσών είναι της Enkei.
Η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι διαθέσιμη εκτός από την τετραθέσια και σε μια διθέσια εκδοχή με καθίσματα μπάκετ και ένα χειροποίητο κλωβό ασφαλείας στο πίσω μέρος. Φυσικά το ακόμα πιο ειδικό διθέσιο DBA Mini Oselli Edition θα είναι και πιο ακριβό από τις περίπου 108.000 ευρώ που είναι η τιμή εκκίνησης. Όσο για την παραγωγή θα περιοριστεί στις 60 μονάδες. Για να τιμηθούν έτσι και τα πάνω κάτω 60 χρόνια από την εμφάνιση της δημιουργίας του Ισιγόνη.
Πηγή