Τα hypercars είναι πανάκριβα στην αγορά τους και ακόμα περισσότερο στη συντήρησή τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για αυτό είναι η αλλαγή των μπουζί σε μια Bugatti.
Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο μοντέλο που παρουσίασε η γαλλική εταιρεία του ομίλου Volkswagen στη νέα της εποχή, τη Veyron.
Η αλλαγή των μπουζί λοιπόν στη Veyron δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Και αυτό γιατί είτε θα «ξηλωθεί» όλο το πίσω μέρος του hypercar προκειμένου ο μηχανικός να αποκτήσει πρόσβαση στον W16 είτε αυτός θα «κρεμαστεί» πάνω από τον κινητήρα με τη χρήση μιας ειδικής κατασκευής.
Στην πρώτη περίπτωση απαιτούνται συνολικά 35 ώρες εργασίας, ενώ στη δεύτερη από 40 έως και 50.
Από κει και πέρα το κάθε μπουζί κοστίζει περίπου 660 ευρώ (χρειάζονται συνολικά 16) και τα καλώδια πάνω κάτω 150 ευρώ το καθένα -η VW πάντως χρεώνει το καθένα, είναι τα ίδια, μόλις 16 και κάτι ευρώ.
Έτσι με τα ανταλλακτικά και το κόστος εργασίας η αλλαγή των μπουζί στη Bugatti Veyron ξεπερνά τις 18.000 ευρώ. Όσο κοστίζει δηλαδή ένα βασικό μοντέλο της κατηγορίας Β…
Πηγή