Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Skroutz για τις 3 προηγούμενες εβδομάδες μετά την επιβολή πανελλαδικού απαγορευτικού, δηλαδή από τις 6 έως και τις 22 Νοεμβρίου 2020 και σε σύγκριση με την περίοδο από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2020, η κίνηση που καταγράφεται στην πλατφόρμα του Skroutz είναι αυξημένη κατά 32%. Ειδικότερα, υπολογίζεται στα 1,7 εκατ. επισκέψεις ανά ημέρα κατά μέσο όρο όταν πέρυσι ο μέσος όρος της αντίστοιχης περιόδου (δηλ. πριν την εβδομάδα της Black Friday) ήταν 1,1 εκατ. επισκέψεις/ημέρα.

Οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 63% και διαμορφώνονται σε περίπου 1,5 εκατ., ενώ οι 65.000 από αυτές έχουν πραγματοποιηθεί από καταστήματα που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του Skroutz Marketplace.


Πηγή