Το πρόγραμμα, το οποίο και τέθηκε σε εφαρμογή την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου περιλαμβάνει λίστα με προϊόντα από 30 κατηγορίες, τα οποία οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ οι οποίες έκλεισαν τον κύκλο εργασιών τους με ετήσιο τζίρο πλέον των 90 εκ. ευρώ, θα πρέπει να διαθέτουν σε προσιτές τιμές.

Καθημερινά το καλάθι των καταναλωτών γίνεται ολοένα και «βαρύτερο» όχι από την ποσότητα των προϊόντων που αγοράζουν, καθώς αυτά για τους περισσότερους έχουν μειωθεί, αλλά για την «βαριά» απόδειξη που λαμβάνουν όταν φτάνουν στο ταμείο. Οι ανατιμήσεις σε προϊόντα που θεωρούνται βασικά αγαθά είναι μεγάλες, ενώ και τα κόστη για ένα νοικοκυριό, όπως αυτό της ενέργειας, καθίστανται πλέον δυσβάσταχτα.


Πηγή