Έντονες αντιδράσεις στα social media προκάλεσε βίντεο από το Παρίσι, στο οποίο εμφανίζεται υπάλληλος καθαριότητας να πετά σκουπίδια στο κανάλι Saint-Martin.
Το βίντεο καταγράφηκε από μαθητή, ο οποίος το δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, επισημαίνοντας ότι λίγες ώρες νωρίτερα πολίτες είχαν κολυμπήσει στο κανάλι στο Παρίσι λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.
Στα πλάνα διακρίνονται απορρίμματα να καταλήγουν στο νερό και να επιπλέουν στην επιφάνειά του.
Υπενθυμίζεται ότι οι γαλλικές αρχές έχουν επιτρέψει προσωρινά την κολύμβηση στο κανάλι από την προηγούμενη Τετάρτη έως τις 4 Ιουλίου, στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης του καύσωνα που πλήττει τη χώρα.
Το περιστατικό έλαβε γρήγορα μεγάλη δημοσιότητα, με τον Δήμο του Παρισίου να διευκρινίζει ότι ο εργαζόμενος δεν ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες καθαρισμού.
Όπως ανέφερε δημοτικός αξιωματούχος στην εφημερίδα Le Figaro, η ενέργεια αυτή δεν ανταποκρίνεται στις συνήθεις πρακτικές που εφαρμόζονται για τη διαχείριση απορριμμάτων στους δημόσιους χώρους.
Dimanche soir, un internaute a publié sur Instagram une vidéo montrant un agent de propreté de la Ville de Paris en train d’évacuer, à l’aide d’un karcher, des déchets laissés sur la chaussée près du canal Saint-Martin. Plusieurs détritus sont projetés dans l’eau. pic.twitter.com/FRbbnIVkj1
— Le Figaro (@Le_Figaro) June 22, 2026
Σύμφωνα με τον δήμο, τα απορρίμματα πρέπει να τοποθετούνται προς το πεζοδρόμιο ώστε να συλλέγονται από τα συνεργεία καθαριότητας και όχι να καταλήγουν στο κανάλι.
Για το θέμα τοποθετήθηκε και ο νεοεκλεγείς δήμαρχος του Παρισιού, Emmanuel Grégoire, ο οποίος χαρακτήρισε το περιστατικό μεμονωμένη ενέργεια και όχι μέρος κάποιας καθιερωμένης πρακτικής.
«Αυτό δεν είναι σωστό και δεν πρέπει να συμβαίνει», δήλωσε, εκφράζοντας παράλληλα τη στήριξή του στους εργαζομένους της καθαριότητας. Όπως τόνισε, θα ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για τη διερεύνηση και αντιμετώπιση του περιστατικού.
















