Αν τυχόν επισκεφτείτε την κεντρική έκθεση της Hyundai στην πρωτεύουσα της Κορέας Σεούλ είναι πολύ πιθανό να σας υποδεχθεί το DAL-e. Πρόκειται για ένα ρομπότ ύψους 1,16 μέτρων, που έχει δυνατότητα κίνησης και φωνητικής αναγνώρισης. Αυτό σημαίνει πως αν ρωτήσετε για κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο το DAL-e θα σας οδηγήσει σε αυτό.
Επίσης το DAL-e που σημαίνει Drive you, Assist yοu, Link with you – experience (σε ελεύθερη απόδοση εμπειρία καθοδήγησης, βοήθειας και διασύνδεσης μαζί σου) θα σας ενημερώσει για τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, τεχνικά και μη, καθώς και να τα προβάλλει στην οθόνη του. Επίσης πέρα από τις πωλήσεις θα μπορούσε σίγουρα να χρησιμοποιηθεί και στο σέρβις. Για παράδειγμα στην υποδοχή πελατών, τη συλλογή στοιχείων και την καταγραφή του σκοπού της επίσκεψης.
Το βέβαιο είναι πως στην τρέχουσα μορφή του το DLA-e δεν μπορεί να ολοκληρώσει την πώληση ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Απλά παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ στη συνέχεια αναλαμβάνει ένας αρμόδιος πωλητής. Από την άλλη περιορίζει το φόρτο εργασίας των πωλητών, ενώ η ενημέρωση που παρέχει κινείται πάντα στο ίδιο, υψηλό επίπεδο παρέχοντας μια σφαιρική εικόνα.
Εξίσου σημαντικό για την εποχή που ζούμε, με την πανδημία του κορωνοϊού να αποτελεί φόβητρο, είναι το ότι η παρουσία του DAL-e περιορίζει τις διαπροσωπικές επαφές εντός αντιπροσωπείας στις απολύτως απαραίτητες παρέχοντας επιπλέον προστασία.
Πηγή