Αυξημένες πωλήσεις οι οποίες ωστόσο οφείλονται στις ανατιμήσεις και όχι στην άνοδο της κατανάλωσης καταγράφει ο κλάδος των σούπερ μάρκετ το πρώτο 9μηνο του 2022.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ, η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) εμφάνισε ανάπτυξη σε αξία κατά 4,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.Η τάση αυτή οδηγείται από τα τρόφιμα, τόσο τα φρέσκα (+6,6%) όσο και τα τυποποιημένα (+5,5%), καθώς η κατηγορία του bazaar εμφανίζει μηδενική ανάπτυξη, ενώ αντίστοιχα οι μεγάλες FMCG κατηγορίες της οικιακής χρήσης, καθώς και της προσωπικής φροντίδας παρουσιάζουν σημαντικά πιο μετριοπαθή αύξηση πωλήσεων σε αξία, στο +1,0% και +0,6% αντίστοιχα.


Πηγή