Οι τιμοκατάλογοι που λαμβάνουν τα σούπερ μάρκετ από προμηθευτές και αφορούν στο υπόλοιπο του έτους δείχνουν πως οι ανατιμήσεις σε προϊόντα, συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό, σύμφωνα με όσα επισημαίνουν στελέχη του κλάδου.

Οι αυξήσεις αυτές, όπως σημειώνουν στελέχη των σούπερ μάρκετ αφορούν σε προϊόντα που έχουν επηρεαστεί από την ενεργειακή κρίση ενώ όσο συνεχίζεται και ο πόλεμος στην Ουκρανία δεν φαίνεται αποκλιμάκωση τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον Οκτώβριο έδειχναν άνοδο του δείκτη τιμών καταναλωτή για την ομάδα «Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά» κατά 14,8% σε ετήσια βάση. Οι μεγαλύτερες ανατιμήσεις καταγράφηκαν σε Γαλακτοκομικά και αυγά κατά 24,2%, Ψωμί και δημητριακά κατά 19,3%, κρέατα κατά 17,3%, έλαια και λίπη κατά 16,6% καφές-κακάο-τσάι 13,4% και λαχανικά 13,2%.


Πηγή