souper market 1 1.jpg
souper market 1 1.jpg

Στα σκαριά των σούπερ μάρκετ φαίνεται πως βρίσκεται η κατάργηση των οικογενειακών συσκευασιών στα προϊόντα.

Όπως μεταδίδει το OPEN TV, τα σούπερ μάρκετ εξετάζουν το ενδεχόμενο να μην υπάρχουν οι οικογενειακές συσκευασίες στο ράφι προκειμένου να μην υπάρχουν παραπλανητικές προσφορές αλλά και να γίνεται καλύτερη η εξυπηρέτηση του καταναλωτή.

Ωστόσο αυτό που εξετάζεται να γίνει είναι να υπάρχουν μόνο μεμονωμένες συσκευασίες αλλά να  αναγράφεται στο ταμπελάκι ενός προϊόντος ( πχ πως δίνεται η προσφορά 3+ 1 δώρο  με την τάδε την τιμή) μόνο όταν ο καταναλωτής  θα πηγαίνει στον ταμείο .

Το OPEN αναφέρει ενδεικτικά ένα παράδειγμα παραπλανητικής έκπτωσης ενός προϊόντος:

Ένα σούπερ μάρκετ μπορούσε να έχει προσφορά σε σοκολάτα 3+1 δώρο και να κοστίζει άνω των 3 ευρώ από τη στιγμή που μεμονωμένα η τιμή της ανέρχεται στο 1 ευρώ .Οπότε σε αυτή την περίπτωση τον καταναλωτή τον συνέφερε να αγοράζει τρεις σοκολάτες μεμονωμένα ή  τέσσερις .


enikonomia.gr