Ένα επιπλέον σημαντικό βήμα για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας επετεύχθη με την ολοκλήρωση του διεθνούς διαγωνισμού του ΟΑΣΑ για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε 63 περιαστικές λεωφορειακές γραμμές, οι οποίες θα εξυπηρετούνται από 211 καινούργια λεωφορεία.
Ήδη, τα πρώτα 130 λεωφορεία έχουν παραληφθεί από την ανάδοχη κοινοπραξία και τους επόμενους μήνες αναμένεται να ολοκληρωθεί η προμήθεια και των υπολοίπων οχημάτων. Η σταδιακή ένταξή τους στις λεωφορειακές περιαστικές γραμμές θα ξεκινήσει στα τέλη Αυγούστου, αρχής γενομένης από την Ανατολική Αττική.
Το νέο αμαξοστάσιο της ανάδοχης κοινοπραξίας, από το οποίο θα εκκινούν τα λεωφορεία που θα εξυπηρετούν τις περιοχές της Ανατολικής Αττικής, επισκέφθηκε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Μεταφορές κ. Βασίλη Οικονόμου και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ κ. Γιώργο Σπηλιόπουλο.
Ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Χρήστος Σταϊκούρας, αφού επιθεώρησε τα νέα οχήματα, δήλωσε:
«Ένας πολύ σημαντικός διεθνής διαγωνισμός του ΟΑΣΑ ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Το επόμενο χρονικό διάστημα, 211 νέα λεωφορεία θα βρίσκονται στους δρόμους της Ανατολικής και Δυτικής Αττικής. Και όταν λέω το επόμενο διάστημα, εννοώ τους επόμενους 8 μήνες, ξεκινώντας από τον μήνα Αύγουστο, όπου τα πρώτα, εκτιμούμε, 30 λεωφορεία θα βρίσκονται στους δρόμους της Ανατολικής Αττικής.
Το σύνολο αυτών θα εξυπηρετεί 63 γραμμές. Όλα τα λεωφορεία είναι προσβάσιμα σε ΑμεΑ και είναι πολύ σημαντικό ότι επιτυγχάνουμε και ενισχύουμε – ακόμη περισσότερο – εντός των χρονοδιαγραμμάτων που έχουμε θέσει, σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, τον στόλο των λεωφορείων και την καθημερινότητα των πολιτών.
Έτσι, έως το τέλος του 2024, εκτός των 250 ηλεκτρικών λεωφορείων που βρίσκονται στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, θα έχουμε και 211 νέα λεωφορεία στη Δυτική και Ανατολική Αττική, βελτιώνοντας την καθημερινότητα των πολιτών, ιδιαίτερα αυτών που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη.
Θερμά συγχαρητήρια τόσο στον ΟΑΣΑ και στη διοίκηση αυτού όσο και στον ιδιωτικό τομέα για την εξαιρετική ταχύτητα, με την οποία εργάστηκαν για την επιτυχία αυτού του εγχειρήματος. Εξαιρετικά λεωφορεία, προσβάσιμα από το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας».
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Βασίλης Οικονόμου, τόνισε:
«Σήμερα στο Αμαξοστάσιο του Κορωπίου, παρουσιάσαμε τα πρώτα καινούργια λεωφορεία που θα εξυπηρετούν την Ανατολική Αττική, αντικαθιστώντας τα παλιά. Συνολικά, 96 νέα λεωφορεία θα ανανεώσουν τον στόλο της Ανατολικής Αττικής και 115 αυτόν της Δυτικής Αττικής, φτάνοντας σε ένα σύνολο 211 νέων οχημάτων, τους επόμενους 8 μήνες. Μετά τα πρώτα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία που ήδη κυκλοφορούν στην Αθήνα, αυτά τα επιπλέον 211 θα εκσυγχρονίσουν περαιτέρω τον στόλο που εξυπηρετεί την Αττική.
Με την ανανέωση του στόλου θα διαθέτουμε καλύτερες συγκοινωνίες στην Αττική, βελτιώνοντας συνεχώς τα δρομολόγια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μας. Είμαι περήφανος που συμβάλλω στην αναβάθμιση της Δημόσιας Συγκοινωνίας στην Ανατολική Αττική και δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθεια προκειμένου να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των πολιτών στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της Αττικής. Υλοποιούμε τον στόχο που έχουμε θέσει για την συνολική αντικατάσταση του στόλου των λεωφορείων έως το 2027, ώστε να δώσουμε στους συμπολίτες μας, τη Δημόσια Συγκοινωνία που δικαιούνται».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Γιώργος Σπηλιόπουλος, υπογράμμισε:
«Με την επιτυχή ολοκλήρωση του διεθνούς διαγωνισμού του ΟΑΣΑ για την παροχή συγκοινωνιακού έργου σε 63 περιαστικές λεωφορειακές γραμμές, 211 καινούργια λεωφορεία, εντάσσονται σταδιακά στα καθημερινά δρομολόγια.
Ακόμα ένα αποφασιστικό βήμα για την ανανέωση του στόλου και τη βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των κατοίκων και επισκεπτών της Αττικής. Συνεχίζουμε με την υποστήριξη της πολιτείας να προσθέτουμε νέα σύγχρονα οχήματα, καλύπτοντας τις ανάγκες των επιβατών και συμβάλλοντας παράλληλα στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Οργανισμού».
enikonomia.gr