Με ιδανικές συνθήκες καιρού και –κατά συνέπεια- προσέλευσης θεατών, έγινε την Κυριακή 17/3 το 38ο Ράλι Κορίνθου, με 37 πληρώματα στην εκκίνηση. Ο αγώνας διεξήχθη στην απολύτως τεχνική χωμάτινη ειδική διαδρομή «Χιλιομόδι», όπου σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες έδωσαν «ομηρικές» μάχες, στην διάρκεια των τριών διελεύσεων.
Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Ρουστέμης με τον Σπύρο Κολτσίδα (Mitsubishi Lancer EVO X), ο οποίος οδήγησε ταχύτατα, απέφυγε το λάθος και εκμεταλλευόμενος την γνώση της ειδικής κέρδισε την πρώτη θέση της Γενικής Κατάταξης σημειώνοντας ταυτόχρονα και το ταχύτερο πέρασμα της ημέρας.
Δεύτεροι, με διαφορά μόλις 6.71″ τερμάτισαν οι Γιάννης Μποζιονέλος – Βαγγέλης Παναρίτης (Mitshubishi Lancer EVO V) που εντυπωσίασαν τους θεατές με τα περάσματα τους, ενώ την τρίτη θέση κατέκτησαν οι Πρωταθλητές Ελλάδας 2018 Γιάννης Μπαντούνας – Κώστας Σούκουλης με Mitsubishi Evo VI.
Χαρακτηριστικό της μεγάλης μάχης που δόθηκε στην Γενική από τα τρία πληρώματα είναι το γεγονός ότι οι δυο πρώτοι στο πρώτο σκέλος (Ρουστέμης και Μποζιονέλος) ήταν στο ίδιο δευτερόλεπτο, ενώ μετά το δεύτερο σκέλος ο πρώτος της Γενικής, Μποζιονέλος, με τον τρίτο, Μπαντούνα, είχαν μόλις 2.25″ διαφορά.
Στην F2 οι El Nak Jr – Ανδρέας Βίγκος (Renault Clio R3) παρόλο το κομμένο ημιαξόνιο που τους καθυστέρησε στο δεύτερο σκέλος, οδήγησαν γρήγορα και κέρδισαν σχετικά εύκολα την F2 αλλά και την κλάση C3+C4. Στην δεύτερη θέση της F2 και την πρώτη της C5 τερμάτισαν, οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Θεόδωρος Πανούτσος (Toyota Yaris), ενώ την τριάδα της F2 έκλεισαν οι Γιάννης Καββαδίας-Μιχάλης Φραγκου (Peugeot 206XS) που ήταν και πρώτοι στην κλάση C6. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι, τα δυο παραπάνω πληρώματα ήταν μαζί με τους τρεις πρώτους, αυτοί που «αποζημίωσαν» απολύτως τους πολλούς θεατές που γέμισαν τα 11,6 χλμ. της διαδρομής.
Ο αγώνας αποτελούσε και τον πρώτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων, με τον Χρήστο Πλατή (επανήλθε μετά από 5 χρόνια απραξίας) και την Βασιλική Νεοφωτίστου στο δεξί μπάσκετ του Peugeot GTI 1900 (που ετοίμασε εφόλης της ύλης ο οδηγός) να κερδίζουν την πρώτη θέση στην γενική και στην κατηγορία 4. Πίσω τους βρέθηκαν οι Ελευθέριος Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης με την πανέμορφη Porsche 911, ενώ την τριάδα έκλεισαν οι Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος-Χρήστος Μέστρος με Mazda 323. Άτυχοι εδώ, οι Π. Παραδείσης – Κ. Ποιμενίδης (Ford Escort RS) που εγκατέλειψαν στο 3ο σκέλος, ενώ ήταν μακράν πρώτοι και οι Βαζάκας – Γεμενή (Toyota Starlet 1.3) που εγκατέλειψαν από μπαλάκι ψαλιδιού, στο τέλος της 3ης διέλευσης, ενώ διεκδικούσαν την πρώτη θέση από τον Πλατή.
Κλείνοντας, να σημειώσουμε την απόλυτη οργανωτική επιτυχία της ΑΛΑ Κορινθίας, που ‘άνοιξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους αγώνες ράλι του 2019.
Νίκος Τσάδαρης
Πηγή